مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور شد

یاسوج(پانا) ـ مدیرسازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی از برگزاری نشست قطبی و کمیسیون های تخصصی نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی قطب 3 کشور در یاسوج خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
کهگیلویه و بویراحمد میزبان نمایندگان  نهمین دوره مجلس دانش آموزی  کشور شد

سید نظام مرادی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیران آموزش و پرورش شهرستان/ مناطق، معاونین پرورشی و مسؤلین سازمان دانش آموزی استان در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار شد، افزود: نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد هفتم و هشتم مردادماه جاری در یاسوج برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست استان های چهارمحال بختیاری، لرستان،ایلام، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

مدیرسازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این نشست، 14 نماینده پسر و 13 نماینده دختر حضور پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: دانش آموزان و نمایندگان مجلس دانش آموزی، در این کمیسیون ها مسائل، مشکلات و نیازهای جامعه دانش آموزان را استخراج و پس از جمع بندی به معاونت های مربوطه ارائه می کنند.

مرادی خطاب به مسؤلین سازمان دانش آموزی ادارات آموزش و پرورش استان گفت: ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق بر اساس شرایطی که به صورت قانونی در در شورای برنامه ریزی آمده است از ظرفیت سازمان در تمام ابعاد استفاده کنند.

وی افزود: ادارات آموزش و پرورش می توانند با اعتمادی که دارند با واگذاری فضاهای پرورشی و رفاهی به سازمان دانش آموزی از ظرفیت و مزایای این نهاد عمومی غیر دولتی بهترین استفاده را نمایند.

دبیر شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق می تواند با بکارگیری نیروی انسانی کارآمد جهت پیشبرد امور سازمان با استفاده از درآمدهای اختصاصی اقدام کنند.

مرادی با اشاره به نزدیکی برگزاری اردوهای استانی و ملی گفت: از مدیران و مسؤلین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان انتظار داریم دانش آموزان را آماده کنند و جهت اعزام به موقع آنها با رعایت جوانب و شرایط اردویی همکاری لازم را داشته باشند.

استفاده صحیح و برنامه مدون متناسب با اسناد بالا دستی در خصوص پایگاههای تغذیه سلامت،لباس فرم مدارس، ایاب و ذهاب دانش آموزان، آزاد سازی ظرفیت های مالی و خدماتی در جهت درآمدزآیی، اختصاص فضای فیزیکی و نیروی تمام وقت به سازمان دانش آموزی در شهرستانها از جمله انتظاراتی بود که رییس سازمان دانش آموزی با مدیران و معاونین پرورشی مطرح کرد.

در این نشست مسؤلین سازمان دانش آموزی شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد، دانش آموزان عضو مجلس و مجامع، نیز دغدغه ها و موارد موردنظر خود را با مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانش آموزی در میان گذاشتند.

در پایان اعتبارنامه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان به سید علی خواهش نیک و شمیم صادقیان فر 2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی این مجلس اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار