پیام معاون آموزش متوسطه به جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش

اراک(پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آستانه برگزاری دوازدهمین جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش کشور که به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک برگزار می شود، پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۸۳۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون آموزش متوسطه به جشنواره مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش

در پیام علی زرافشان آمده است: هنر مظهر خلاقیت‌های بشر است که شناخت و بهره برداری از آن در حرکت تکاملی انسان به سوی خداوند - آفریننده نبوغ و استعدادهای هنری- تاثیر عمیق دارد. خداوند بطور فطری دوستداری زیبایی و جمال را در وجود انسان خلق کرده است ، و بخش مهمی از زندگی آدمی را توجه به امور زیبایی ظاهر و باطن تشکیل می دهد ، استفاده از هنر و قالب های هنری ، مناسب ترین طریق بازنمایی تجربیات غنی احساس و عواطف انسانی است.

مهارت‌آموزی در زمینه رشته‌های هنری با هدف حفظ، احیا و اشاعه هنرهای ایرانی - اسلامی و افزایش پوشش تحصیلی دختران جزو اولویت‌های توسعه کیفی و کمی معاونت آموزش متوسطه می‌باشد.

دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش هر ساله با برگزاری جشنواره کشوری تحت عنوان "جشنواره مهارت‌های هنری هنرجویان هنرستان‌های کاردانش" در پی تحقق اهداف فوق‌الذکر می باشد.

امید آنکه برگزاری "دوازدهمین دوره جشنواره مهارتهای هنری شاخه کاردانش" با معرفی توانمندی‌های هنرجویان و قابلیت های هنرستان‌های کشور و تربیت نیروی ماهر و کارآمد هنری، تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی کشور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار