اردوی استانی پیشتازان پسر و دختر آذربایجان شرقی اول تا چهار مرداد ماه در تبریز برگزار می شود

تبریز (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی ازبرگزاری اردوی استانی پیشتازان پسر و دختر آذربایجان شرقی از اول تا چهار مرداد ماه در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی استانی پیشتازان پسر و دختر آذربایجان شرقی اول تا چهار مرداد ماه در تبریز برگزار می شود

صمد علیزاده در جلسه توجیهی و هماهنگی اردوی استانی اعضاء و مربیان پیشتازان دختر و پسر آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت اصلی سازمان دانش آموزی اظهار کرد: اردو فرصت مناسبی برای آموزش مهارت های اجتماعی و تمرین زندگی گروهی و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه این اردو آمادگی برای اردوی ملی است ، ادامه داد: در این راستا اردوی استانی، یک و دوم مرداد ماه برای اعضا پیشتازان پسر و 3 و 4 مردادماه برای اعضاء پیشتاز دختر در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با اشاره به تغییر روند برگزاری اردوی ملی ادامه داد: اردوی استانی امسال متفاوت از سال های قبل برگزار خواهد شد و حالت مسابقه ای و رقابتی را در این اردو بین تیم های حاضر شاهد خواهیم بود.

علیزاده ادامه داد: 340 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه های هشتم تا یازدهم در قالب تیم های 7 نفره در پنج تخصص صف جمع، امداد و نجات و کمک های اولیه، مخابره، جهت یابی و نقشه خوانی، تولید و اجرای فریادهای شادی و مهارت ساخت پروژه و اجاق های صحرایی با هم رقابت می کنند و تیم های منتخب استانی در این پنج تخصص به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

وی افزود: مربیانی که تیم آن ها به اردوی ملی راه یابد و در این اردو مقام کسب کنند به نحو شایسته تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار