استاندار کرمانشاه:

دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی هستند

کرمانشاه (پانا) - تمام دستگاه های اجرایی استان موظف به پیگیری پروژه های مقاومتی جهت اجرا هستند.

کد مطلب: ۸۳۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری پروژه های اقتصاد مقاومتی هستند

هوشنگ بازوند در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: براساس تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، امسال بیش از 30 هزار میلیارد ریال طرح مربوط به اقتصاد مقاومتی در این استان اجرا می شود و پیش بینی می شود که این میزان سرمایه گذاری بیش از 40 هزار شغل در استان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: باید به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سطح استان کارگروه اقتصاد مقاومتی را فعال تر کنیم.استان کرمانشاه در سال های گذشته وضعیت مطلوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی نداشت لذا براساس تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی استان هایی که وضعیت مطلوبی ندارند، باید پیشرفت کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که با جدیت پیگیر موضوع اقتصاد مقاومتی باشند و پروژه های آن را پیگیری کنند.

بازوند تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی راهبرد بلندمدت اقتصاد کشور ما محسوب می شود که در دنیا به خوبی تجربه شده است. کشورهای پیشرو در زمینه اقتصادی از مدت ها پیش اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و باید توجه داشت که امروز اتاق جنگ اقتصادی در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

بازوند افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با جنگ بزرگ اقتصادی علیه ایران است که باید جدی گرفته شود.در آینده نزدیک با حضور وزیر کشور و جانشین ستاد اقتصادی مقاومتی بخشی از طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار