شهردار کاشمر: شهرداری کاشمر برای بحران آب برنامه‌ریزی می‌کند

کاشمر (پانا) - شهردار کاشمر گفت: مردم باید دست در دست هم دهند تا شهر و روستا ها با ایده های نوین آباد شوند .

کد مطلب: ۸۳۶۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شهردار کاشمر:  شهرداری کاشمر برای بحران آب برنامه‌ریزی می‌کند

جعفر سلیمانی شهردار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا تاکید کرد: همه ی مردم باید دست در دست هم دهند تا شهر و روستا ها با ایده ها و زمینه های نوین آباد شوند .

وی افزود که برای مشکل کم‌آبی پروژه‌هایی را به اتمام رساندیم مانند آبیاری قطره‌ای و بارانی که هم آب کم‌تری مصرف می‌شود و هم به نیروی انسانی کم‌تری نیاز است این موارد در پارک بسیج، بلوار معلم، جاده ی سید مرتضی و بلوار آزادگان استفاده شده است .

وی در ادامه گفت: بعد دیگر این مسئله تفکیک آب شرب از فضای سبز و جداسازی شبکه های چاه موتور های شهری که غیر شرب است را در مخازنی جمع و از طریق پمپاژ آب به پارک بسیج و جاده ی سید مرتضی اجرا شده است و کار سوم مااین است کا بارش ها سنگین و مقطعی را ساماندهی کنیم و مکان هایی که امکان جمع آوری آب فراهم است را جمع ودوباره در باغ ها و فضای سبز استفاده شود وراه چهارمی هم است که بعضی از قسمت های آب و فاضلاب را تصفیه ودر نقاط مختلف شهری استفاده شود.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف خدمت من به مردم این است که هر انسانی باید درمسئولیت خود انجام وظفیه ای به مردم وکشور و شهر کند.و من افتخار می کنم که بتوانمگرهی از مشکلات مردم باز کنم.

شهردار پرداختن به وظایف قانونی، بهبود کیفیت انجام وظایف ، تکریم مردم و حفظ اعتماد مردم به شهرداری را بالاترین وظیفه خود دانست.

شهردار کاشمر با بیان اینکه خداوند توفیق داده تا وی نیز در کسوت خیرین مدرسه ساز باشد گفت که من این جمله را به تمام خیرین مدرسه ساز ومدرسه یار هدیه می کنم که تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد دربیابانت دهد باز .

وی مشارکت شخصی خود را در مدرسه سازی یکی از بهترین یادگاری های زندگی اش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار