قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: دومین کنگره دانش‌آموزی ۲۴ تیر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی از تاریخ 24 تا 27 تیر در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام سازمان دانش‌آموزی: دومین کنگره دانش‌آموزی ۲۴ تیر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، محمد روشنی در این باره گفت: این کنگره با هدف تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و راهبردی سازمان دانش‌آموزی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی برگزار می‌شود.

او افزود: بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی جامعه، زمینه‌سازی برای بسط مشارکت فعال اعضا، مدرسان و مسئولان در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی سازمان از دیگر اهداف برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی سازمان است.

روشنی ادامه داد:‌ از جمله برنامه‌های این کنگره برگزاری کارگروه‌های تخصصی، برپایی جلسات هم‌اندیشی، برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی و بیان دیدگاه‌های نمایندگان اعضا، مربیان و مدرسان مجامع است.

اعضای کنگره دانش‌آموزی متشکل از دبیران مجامع شش‌گانه استان‌ها (اعضا، مربیان و مدرسان خواهر و برادر) به تعداد 64 دانش‌آموز، 64 مربی و 64 مدرس پیشتاز و همچنین 32 نفر از مدیران استان‌های سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار