مدیرکل مناطع طبیعی گلستان

حدود ۱۵ هکتار عرصه‌های جنگلی کلاله در آتش سوخت

گرگان(پانا)-آتش سوزی در جنگل‌های سوزنی برگ شهرستان کلاله با تلاش ماموران به صورت کامل مهار و حدود ۱۵ هکتار عرصه‌های جنگلی در آتش سوخت.

کد مطلب: ۸۳۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حدود ۱۵ هکتار عرصه‌های جنگلی کلاله در آتش سوخت

ابوطالب قزلسفلو درباره آخرین وضعیت مهار آتش‌سوزی در عرصه های جنگلی شرق استان اظهار داشت: آتش‌سوزی در جنگل‌های سوزنی برگ شهرستان کلاله امروز در 2 منطقه آغاز شده بود که ظهر امروز با تلاش نیروها مهار شد.

وی افزود: آتش‌سوزی در 2 منطقه قرانکی جنگل و ارتفاعات یل چشمه رخ داد که ظهر امروز با کمک نیروهای مردمی و داوطلب و نیروهای منابع طبیعی 2 شهرستان مراوه تپه و کلاله و آتش‌نشانی و همچنین فرمانداری 2 شهرستان اطفاء کامل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: این آتش‌سوزی از مزارع حاشیه منطقه به اراضی جنگلی سرایت کرده و بر اثر این حریق حدود 15 هکتار عرصه‌های جنگلی در آتش سوخت.

قزلسفلو تاکید کرد: حضور سریع و به موقع همه نیروهای امدادی منابع طبیعی, هلال احمر, نیروهای مردمی از روستاهای اطراف سبب شد تا آتش به موقع مهار شود.

وی یادآور شد: از همه مردم منطقه و مسافران که در این فصل از سال در مناطق سرسبز و جنگلی ورود می‌کنند, تا اطمینان دقیق و کامل از خاموش شدن آتش, محل مورد نظر را ترک نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار