سردار جعفری: وقتی آمریکا از ما انتقاد می کند باید بدانیم راه را درست رفته ایم

نباید شعارهایمان تغییر کند

تبریز (پانا)- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این که دشمنی دشمنان به ویژه آمریکا با ما دلایلی دارد، گفت: وقتی آمریکا از ما انتقاد می کند باید بدانیم راه را درست رفته ایم.

کد مطلب: ۸۳۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار جعفری: وقتی آمریکا از ما انتقاد می کند باید بدانیم راه را درست رفته ایم

سردار عزت الله جعفری در مراسم اختتامیه طرح یاوران ولایت در اردوگاه الغدیر تبریز با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما در این دوران، شهید ۱۲ سال را داریم که با وجود ابلاغ امام (ره) که افراد ۱۷ سال به بالا به جنگ روند ولی به دلیل احساس مسئولیت در میدان نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.
وی با بیان این که دشمنی دشمنان به ویژه آمریکا با ما دلایلی دارد، اظهار کرد: وقتی آمریکا از ما انتقاد می کند باید بدانیم راه را درست رفته ایم و اگر کسی آمریکایی و تفکر آمریکایی دارد پس مشکل دارد و اگر با آمریکا نبرد می کند، راه درست می رود.
سردار جعفری بیان کرد: انقلاب ما به خاطر خوی استکبار ستیزی است و اگر جایی با طاغوت و استکبار مبارزه می شود بدانیم که کار درستی انجام می شود.
وی با بیان این که ما آمریکا را در طول تاریخ شکست داده ایم، ادامه داد: بزرگترین توطئه در مورد انقلاب، هشت سال دفاع مقدس بود که از ۳۰ کشور اسیر داشتیم واین نشان دهنده حمایت شدن صدام از طرف کشورهای اروپایی بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی تصریح کرد: اروپایی ها شعار سبز و حقوق بشر دارند ولی کمک می کنند به صدام تا به سلاح شیمیایی دست یابد و در حلبچه صحنه هایی غیر قابل فراموشی خلق می کند.
سردار جعفری گفت: برای داعش امکانی ایجاد کردند که می توانستند کشورها را فتح کنند ولی ما کشور استکبار ستیز هستیم و باید مدیریت انقلابی داشته باشیم و نباید شعارهایمان تغییر کند.
وی افزود: این انقلاب مهم است و خدا رقم زده است و با دست با کفایت رهبر معظم هدایت می شود و تهدید کننده تمامی سیستم های ضد بشریت است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان این که مدیریت جنگ و حفظ انقلاب با جوانان بود، گفت: جوانان ثابت کرده اند، نترس و بدون درخواست در خدمت خواهند بود و امروز بر ما واجب است آن ها را در جهت حفظ انقلاب تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار