رئیس پلیس راه راهور ناجا: سهم همه مقصران در تصادف سنندج مشخص و اعلام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری سنندج-تهران گفت کمیته ویژه فنی پلیس راه و راهور در حال بررسی علت اصلی حادثه هستند و قطعا سهم همه مقصران مشخص و اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس راه راهور ناجا: سهم همه مقصران در تصادف سنندج مشخص و اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدحسین حمیدی با اعلام اینکه در این حادثه ۱۱ تن کشته شش تن مجروح شدند، گفت: کمیته ویژه فنی پلیس راه و راهور در حال بررسی علت اصلی حادثه هستند. قطعا سهم همه مقصران مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود: حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حاشیه پایانه شهر سنندج در حال مسافرگیری بود که ناگهان یک دستگاه تانکر حامل موادخطرناک از پشت سر با اتوبوس برخورد کرده است. این تصادف منجر به آتش گرفتن اتوبوس و مرگ ۱۱ تن و مجروح شدن شش تن شد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد: کمیته ویژه فنی در محل حادثه با حضور معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راه و معاون هماهنگی و‌ مسوول بازرسی پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند. موضوع نقص فنی وسیله نقلیه و سهم تمامی شرکت‌های مرتبط در این خصوص‌ در دست بررسی است و‌ نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

سردار حمیدی افزود: در مبادی مربوطه همانند کمیسیون ایمنی راه‌ها و‌ کمیسیون عمران مجلس جلسات ویژه برای این موضوع برگزار می‌شود. منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده جزء مناطق حادثه خیز در شهر سنندج است که همکاران ما بارها به مسئولان منطقه تذکرات لازم را داده بودند.طبق قانون، رانندگی بیش از نه ساعت از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی ممنوع است و تانکرهای حامل مواد خطرناک نیز اگر سامانه نظارتی آنلاین نداشته باشند اجازه تردد شبانه ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار