معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

دفاع مقدس هویت انقلابی ما است/ مقابله با تهدیدات دشمن نیازمند مدیریت جهادی است

ارومیه (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز هدف اصلی دشمن نابودی ایران و نظام اسلامی است که مقابله با این تهدیدات نیازمند مدیریت جهادی از نوع دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۸۳۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس هویت انقلابی ما است/ مقابله با تهدیدات دشمن نیازمند مدیریت جهادی است

علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، عنوان کرد: دوران دفاع مقدس هویت ما است و باید به عنوان یک هویت برای کشور و ارزش برای مردم در پی ترویج آن باشیم.

وی، افزود: همه باید در راستای انسجام درونی به منظور تقویت هویت نظام تلاش کنیم و اداره کل حفظ آثار نقش محوری در این بین دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: همه باید در راستای انسجام درونی به منظور تقویت هویت نظام تلاش کنیم و اداره کل حفظ آثار نقش محوری در این بین دارد.

وی، گزینه‌های امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی را متفاوت از گذشته دانست و گفت: امروز دشمن روی نقاطی انگشت گذاشته که مربوط به معیشت مردم است و به جدّ در صدد از بین بردن نطام اسلامی و ایران است و هر دو این موارد را هدف گذاشته است.

رادفر، نابودی ایران را هدف اصلی دشمن برشمرد و تاکید کرد: رسالت ما در میدان نبرد بسیار سنگین است و این نشان می‌دهد که باید به دوران دفاع مقدس و مدیریت جهادی آن دوران بازگردیم.

وی، ابراز داشت: اگر دشمن دائما گزینه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و ترس از انتخاب دارد قطعا ۸ سال دفاع مقدس را می‌بیند و اتحاد و انسجام مردم را در آن دوران می‌نگرد.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ارزش‌هایی که باید حفظ کنیم وصیت شهدا است که باید در این مسیر اقدامات مناسب تکرار و مسیرهای جدیدی پیموده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار