مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:مسیر کمربندی دکتر حسینی محل تصادف مرگبار شب گذشته سنندج بازگشایی شد

سنندج(پانا)-مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: در پی تصادف شب گذشته بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی کمربندی دکتر حسینی مسدود شد که با تلاش نیروهای خدمات شهری این کمربندی بازگشایی شد و تردد در آن در جریان است.

کد مطلب: ۸۳۶۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:مسیر کمربندی دکتر حسینی  محل تصادف مرگبار شب گذشته سنندج  بازگشایی شد

عرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: شب گذشته در مسیر ترمینال سنندج یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی برخورد می کنند.

عرفان فتحی بیان کرد: بر اثر شدت این تصادف و با توجه به اینکه بار تانکر مواد سوختی بود هر دو دستگاه دچار آتش سوزی شد و متاسفانه جمع از همشهریان در این حادثه دردناک جان خود را ازدست دادند.

وی گفت: پس از اطفاء حریق و امداد رسانی به حادثه دیدگان عملیات بازگشایی این کمربندی توسط نیروهای خدمات شهری این منطقه آغاز شد.

فتحی اعلام کرد: با چند دستگاه جرثقیل اتوبوس و تانکر که در مسیر واژگون شده بودند و مسیر را مسدود کرده بود حمل شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه مقادیر زیادی از مواد نفتی در مسیر جاری شده بود سریعاً با چند دستگاه ده تن نسبت به حمل خاک و خاکریزی مسیر کمربندی دکتر حسینی اقدام شد.

مهندس فتحی عنوان کرد: با یک دستگاه گریدر خاک و مواد نفتی در مسیر جمع آوری شد و در حال حاضر تردد در مسیر کمربندی دکتر حسینی در جریان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار