انتصاب علی ندیری به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: ما ابتدا باید انسان ها را توانمند کنیم، حتی اگر اقتصاد و محیط زیست بخواهد ارتقا یابد، باید نسبت به تربیت افراد توانمند قدم برداریم.

کد مطلب: ۸۳۶۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب علی ندیری به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران

طی حکمی از سوی عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ علی ندیری به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران منصوب شد و هوشنگ میر شفیعی که قبلا به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه 2 معرفی شده بود با حکم مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 منصوب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن معرفی ندیری در سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 از خدمات میرشفیعی تقدیر نمود و اظهارداشت: خدا را همواره در نظر بگیرید. رضایت خدا در خدمت به بندگان و مردم است.

مهندس باقری یکی از برنامه های اساسی آموزش و پرورش را توجه به دانش آموز و مدارس بیان نمود و بر ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

وی با ابراز تاسف از برخی تنگ نظری ها نسبت به تعداد و کمیت جامعه فرهنگیان ادامه داد: کشور ما وقتی آباد میشود و توسعه پیدا می کند که انسان های توانمند داشته باشد و این مهم در خانواده و مدرسه محقق می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: ما ابتدا باید انسان ها را توانمند کنیم، حتی اگر اقتصاد و محیط زیست بخواهد ارتقا یابد، باید نسبت به تربیت افراد توانمند قدم برداریم.

وی افزود: تنها نیروی موظف آموزش و پرورش در برخی مدارس پسرانه فقط مدیر و معاون مدرسه به صورت نیروی موظف هستند و سایر همکاران، نیروهای حق التدریس می باشند که این امر به کیفیت نظام تعلیم و تربیت کشور لطمه می زند.

مهندس باقری ادامه داد: بسیار ظاهر بینی است که در موضوع معلمین صرفه جویی داشته باشیم. ما حتی در کمیت و تعداد همکاران فرهنگی دچار صدمه و مشکل هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا با عنایت به بازنشستگی 4000 فرهنگی در شهر تهران نسبت به ورود و جایگزینی نیرو به شهر تهران تدبیر و همکاری لازم صورت پذیرد.

در ابتدای این مراسم هوشنگ میرشفیعی با آرزوی توفیق برای ندیری در سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه پنج، ایشان را از همکاران بومی منطقه معرفی نمود و به بیان برخی از ویژگی های منطقه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش منطقه 5 توانسته است با بهره گیری از سرمایه انسانی، مشکلات را با عزت ، سربلندی ، انسجام و وحدت رویه برطرف کند افزود: تمام این موفقیت ها در پرتو همراهی صادقانه و آگاهانه همکاران فرهنگی منطقه به مردم غرب تهران بدست آمده است.

میرشفیعی بر شکل گرفتن منشورهای رفتاری در منطقه تصریح کرد و گفت: برای جمیع همکاران منطقه صیانت از نام و جایگاه آموزش و پرورش اصل بوده است. اولویت ویژه تمام فعالیت ها توجه به تاثیر کارها در تغییر رفتار دانش آموزان بوده و همه حرکات حول این محور انجام شده است.

وی محوریت فعالیت های خود را در منطقه توجه به جایگاه و نقش دانش آموز، مدرسه بالنده و اداره پویا قلمداد کرد و افزود: علی رغم فشارهای مضاعفی که بواسطه تراکم بالای دانش آموز در این منطقه شاهد هستیم، تکریم ارباب رجوع فراموش نشده و از ظرفیت و توان مدیران به عنوان بازوان قوی و موثر در امر تعلیم و تربیت، نهایت بهره مندی شده است.

در ادامه ندیری نیز با تقدیر از خدمات میرشفیعی در آموزش و پرورش منطقه 5 ابراز امیدواری نمود تا مسیر رو به رشد منطقه و عزت و سربلندی آموزش و پرورش ادامه یابد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران با اشاره به اینکه خود را در جمع همکاران سابق می بینم ابراز امیدواری کرد با توکل به خدا و همراهی همکاران فرهنگی منطقه فعالیت های شاخص این منطقه را ادامه دهد.

وی خود را فرزند ، شاگرد و تربیت یافته منطقه 5 معرفی نمود و گفت: این منطقه را خانه خودم می دانم و با استعانت از خدا در راه رشد و تعالی منطقه قدم خواهیم برداشت.

در پایان این مراسم مهندس باقری با اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید به هوشنگ میرشفیعی از زحمات وی در دوران تصدی مسولیت منطقه 5 تجلیل به عمل آورد و احکام مسئولیت مدیران مناطق 5 و 2 تهران به ایشان ابلاغ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار