معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد

اعطای وام با کارمزد ۴ و ۶ درصدی به روستانشینان مناطق مرزی و غیرمرزی

رضوی: در دهستان‌های کشور مجتمع‌های آموزشی ایجاد می‌شود

تهران (پانا) - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اعطای وام با کارمزد ۴ و ۶ درصدی به روستانشینان مناطق مرزی و غیرمرزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعطای وام با کارمزد ۴ و ۶ درصدی به روستانشینان مناطق مرزی و غیرمرزی

سیدابوالفضل رضوی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور ویژه دختران که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد به دانش‌آموزان حاضر در این اردو پیشنهاد کرد در دفترچه کوچکی خاطرات سفر را بنویسند چرا که نوشتن خاطرات ایجاد انگیزه و مستندسازی می‌کند.

او ادامه داد: سعی کنید این اردو آغاز آشنایی شما دانش‌آموزان و ادامه رابطه شما با همکلاسی‌های خود در مسایل مختلف باشد.

رضوی افزود: گروهی از انسان‌ها بر برخی انسان‌های دیگر ارجحیت دارند. گاهی اوقات خداوند انسان‌ها را ترفیع می‌دهد گاهی اوقات انسان‌ها گروهی از انسان‌های دیگر را ترفیع می‌دهند. گروهی که خدا آنان را ترفیع می‌دهد افرادی هستند که علم‌آموزی قوی دارند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به علم‌آموزی تاکید کرد و گفت: مجاهدان در راه خدا نیز از سایر انسان‌ها برتری دارند. علم‌آموزی باعث می‌شود مناطق مرزی که امروز یکی از مشکلات آنان محروم ماندن است، از محرومیت خارج شوند.

او افزود: اکنون برای اشتغال مردم عشایر و روستا وام با کارمزد ۴ درصد به مرزی‌ها و ۶ درصد به غیر مرزی‌ها اعطا می‌کنیم.

رضوی ادامه داد: به تمام روستانشینان مرزی و عشایر مرزی که در فعالیت‌های اقتصادی، کشاورزی و پرورش حضور دارند وام داده می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: خودباوری، تقویت علم و عدالت‌آموزی از مسایل و اهداف مهم است و در این راستا با وزیر آموزش و پرورش تعامل کردیم تا در دهستان‌های کشور مجتمع‌های آموزشی ایجاد شود و رفت‌وآمد با سرویس‌های رایگان صورت گیرد.

اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی سراسر کشور با حضور ۷۰۰ دانش‌‌آموز دختر از 19 تیر آغاز شده و تا 23 تیر نیز ادامه دارد همچنین مراسم اختتامیه آن در روز جمعه 22 تیر ساعت 18 در محل اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار