معاون استاندار آذربایجان شرقی: تولیدکنندگان از شرایط اقتصادی حاکم به نفع صادرات استفاده کنند

تبریز (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همگرایی حاکم بر جامعه در راستای گذر از شرایط اقتصادی را ضروری دانست و گفت: امروز مدیران استان در نهادها و سازمان های مختلف یکصدا در کنار فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدکنندگان قرار دارند.

کد مطلب: ۸۳۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار آذربایجان شرقی: تولیدکنندگان از شرایط اقتصادی حاکم به نفع صادرات استفاده کنند

علی جهانگیری در نشست تخصصی بررسی مسائل اقتصادی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مدیران دولتی خود را موظف به ارائه خدمات و رفع مشکلات بخش صنعت و تولید می دانند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی، با تاکید بر دغدغه های به حق تولید کنندگان در راستای تامین ارز و تامین مواد اولیه با نرخ معقول گفت: مسائل به حق تولید کنندگان از جمله مسائلی است که به جد توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیران ارشد استان و مدیران اقتصادی استان پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بهره گیری از فرصت به وجود آمده برای توسعه صادرات گفت: امروز بهترین فرصت برای تولید کنندگان است نا از شرایط اقتصادی حاکم به نفع صادرات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت محصول تولید شده و بهره وری در فرایند تولید مسائلی است که انتظار داریم تولید کنندگان به آن توجه ویژه داشته باشند.

جهانگیری، با اشاره به ضرورت رعایت حال تولید کننده و مصرف کننده در اخذ مالیات نیزخاطرنشان کرد: دادن مالیات وظیفه ای همگانی است از این رو انتظار داریم طبق قانون و با رعایت مشوق های مالیاتی افراد نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کنند چرا که متاسفانه در برهه ای در کشور ما ندادن مالیات یک ارزش شمرده می شد و امروز باید این رویه تغییر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار