حجت الاسلام رفیعی:

مسلمانان عزیز، و منافقین و اهل نفاق خوار می شوند

قم (پانا)- حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در جمع زائران مسجد مقدس جمکران گفت: مسلمانان در دولت حضرت مهدی عزیز و منافقین و اهل نفاق در آن خوار می شوند.

کد مطلب: ۸۳۶۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مسلمانان عزیز، و منافقین و اهل نفاق خوار می شوند

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در انتظار امام زمان(علیه السلام) از خداوند می خواهیم که دولت کریمه برای ما مقدر کند، ابراز کرد: این اصطلاح در دعای افتتاح در خصوص امام زمان(علیه السلام) آمده است که دو ویژگی دارد. مسلمانان در این دولت عزیز و منافقین و اهل نفاق در آن خوار می شوند.

وی ادامه داد: از ویژگی های دولت کریمه این است که رأس آن امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) قرار دارند و کابینه حکومت کریمه نیز از افرادی صالح تشکیل می شود که خطایی ندارند و خالصانه در خدمت حکومت مهدوی خواهند بود.

استاد حوزه علمیه برقراری امنیت و عدالت سراسری را ویژگی دیگر دولت کریمه عنوان کرد و گفت: در این دولت دین احیا می شود و جهل در مردم از بین می رود.

رفیعی افزود: امروز علیرغم پیشرفت علم، مجهولات زیادی برای دانشمندان وجود دارد و علم بشر بسیار ناقص است که در دولت کریمه طبق روایات عقول مردم افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصادی دیگر ویژگی حکومت مهدوی است، بیان کرد: در این دولت افرادی پیدا نمی شوند که زکات بگیرند و فقیری پیدا نخواهد شد. آسمان و زمین برکاتشان را نثار زمینیان می کنند و برکت الهی بر انسان ها نازل می شود.

استاد حوزه علمیه اصلاح سیستم قضایی را از دیگر ویژگی های دولت کریمه عنوان و خاطر نشان کرد: امام زمان (علیه السلام) و اعوان و انصارشان به عمق قضایا مشرف هستند و به درستی در بین مردم قضاوت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار