آغاز اردوی ارزیابی تشکیلاتی پیشتازان پسر سازمان دانش اموزی خراسان رضوی

مشهد(پانا)_رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: پیشتازان خراسان رضوی با روحیه ای سرشار از امید و توکل به خداوند برای ساختن فردایی بهتر گام بر می دارند.

کد مطلب: ۸۳۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوی ارزیابی تشکیلاتی پیشتازان پسر سازمان دانش اموزی خراسان رضوی

علی محمد یونسی در مراسم افتتاحیه اردوی ارزیابی آموزشی تشکیلات پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی که در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد گفت: اردوی حاضر نمایندگان تشکل پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی شهرستانها نواحی و مناطق خراسان رضوی ههستند که قرار است در این اردو تمرین همدلی و مهارت آموزی داشته باشند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته پیشتازان خراسان رضوی با عمل به منش های دوازده گانه سازمانی بخشی از وظیفه تشکیلاتی خود را نسبت خداوند و خویشتن و جامعه انجام داده اند و با روحیه ای سرشار از امید و توکل به خداوند برای ساختن فردایی بهتر گام بر می دارند.
یونسی گفت: ما پیشتازان می دانیم باید مؤدب و خوش اخلاق باشیم راستی و درستی را سرلوحه کار خویش قرار داده و همواره یار و یاور همنوعان خود باشیم و با مهربانی با آنها برخورد کنیم.
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: ما پیشتازان عقل سالم را در بدن سالم می جوییم و عهد و پیمان داریم که ورزشکار باشیم.
یونسی اظهار کرد: پیشتازان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی دیانت و معنویت را از مهمترین منش های خود می داند و دین را به عنوان چراغ راه سعادت و بهروزی برای خود و دیگران زنده نگه می دارد.
وی گفت: پیشتازان با طبیغت دوست هستند و طبیعت زیبای کشورمان را برای خود و آیندگان حفظ می کنند. عضو پیشتاز همیشه منظم و قانون مند است. در همه احوالات فردی و اجتماعی رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار