در گفت‌و‌گو با پانا

ماجرای تعطیل شدن زودهنگام تمرین تیم ملی امید از زبان حمید استیلی

تهران (پانا) – مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران از تلاش کادر فنی این تیم برای همکاری دوسویه با باشگاه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای تعطیل شدن زودهنگام تمرین تیم ملی امید از زبان حمید استیلی

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفت‌و‌گو با پانا درباره تعطیلی اردوی تیم امید زودتر از موعد مقرر به دلیل همکاری نکردن برخی باشگاه‌ها گفت: امسال مصوبه‌ای تصویب و مقرر شد که باشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم را با تیم امید داشته باشند و بازیکنان را به راحتی در اختیار تیم امید قرار دهند. ما هم به دنبال تعامل با باشگاه‌ها هستیم و به هیچ عنوان دوست نداریم باشگاهی متضرر شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل وقتی برای چند بازیکن امید مشکلاتی پیش آمد از کرانچار خواستیم که بازیکنان دو روز جلوتر تست پزشکی بدهند و به باشگاه‌هایشان برگردند و بعد از آن برای 30 تیرماه دوباره به اردوی تیم امید برگردند و برای برگزاری بازی دوستانه به عراق برویم. بنابراین با توجه به اینکه یک هماهنگی بین باشگاه‌ها و تیم امید شکل گرفته ما تمرینات را دو روز جلوتر تعطیل کردیم.

استیلی در پاسخ به اینکه ترکیب نهایی چه زمانی مشخص می‌شود، عنوان کرد: ما 30 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که دو بازیکن ما هم لژیونر هستند و بعد از انجام سه بازی تدارکاتی به ترکیب نهایی می‌رسیم.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در مورد لزوم همکاری با تیم امید گفت: ما زمان زیادی نداشتیم و مربی هم در یک فرصت کوتاه انتخاب کردیم اما تصمیم گرفتیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم. در حال حاضر مهمترین هدف ما صعود به المپیک است و قرارداد کرانچار هم تا 2020 است. در این میان برای بازی‌های اسیایی هم با تمام قدرت شرکت می‌کنیم تا بتوانیم حضور قدرتمند در این بازی‌ها داشته باشیم.

استیلی همچنین به حضور مربی بدنساز در ترکیب تیم ملی امید اشاره کرد و گفت: قرار بود این مربی قبل از بازی‌های آسیایی به ایران بیاید و بازیکنان را از نظر جسمانی و فعالیت بدنسازی آماده کند اما باتوجه به اینکه ما زمان کمی داشتیم تصمیم گرفته شد بیشتر بر روی کارهای تکنیکی کار کنیم و بعد از آن هم کادرفنی از نظر جسمانی ملی پوشان را هم در شرایط آمادگی قرار دهند تا هر دو با هم پیش برود، به این معنی که همزمان هم ما از بعد فنی و هم بعد جسمانی بر روی بازیکنان کار کنیم و بعد از بازی‌های آسیایی مربی بدنساز به ما اضافه شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در پایان گفت: تیم امید در آینده جزئی از تیم ملی بزرگسالان است و ما همه باید دست به دست هم بدهیم و این تیم را کمک کنیم. باشگاه‌ها باید برای در اختیار گذاشتن بازیکنان هماهنگی‌های لازم را با ما داشته باشند ما هم تا جایی که بتوانیم به این نکته توجه می‌کنیم که باشگاه‌ها متضرر نشوند و این اطمینان داده شود که این هماهنگی‌ها و همکاری‌ها دو سویه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار