برگزاری همایش پیشگیری از مصرف مواد مخدردر شهر قدس

شهر قدس (پانا)- به همت کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر قدس، همایش پیشگیری از مصرف مواد مخدر ویژه مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیشگیری از مصرف مواد مخدردر شهر قدس

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر در این همایش گفت: موضوع پیشگیری از مواد مخدر باید به یک موضوع اجتماعی تبدیل شود، و دستگاه‌های اجرایی نه به عنوان یک وظیفه سازمانی بلکه به عنوان یک وظیفه اجتماعی به این موضوع نگاه کنند.

ابوطالب آذربرا افزود: بررسی های انجام شده نشان از آن دارد که در حوزه دانش آموزی مهارت های لازم در زمینه مقابله با مصرف مواد مخدر و آسیب های آن به درستی ارائه نشده است در همین راستا آموزش مربیان در دستور کار قرار گرفته تا کودکان از سنین پایین با این مقوله اجتماعی آشنا شوند.

وی گام نهادن در جهت مبارزه و پیشگیری از اعتیاد را وظیفه همگانی دانست و افزود: کسب مهارت و آگاهی در زمینه پیشگیری از اعتیاد امری ضروری و موثر در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح جامعه است .

شایان ذکر است ،این همایش با شعار، اول گوش کن، گوش کردن به کودکان و نوجوانان گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست، با حضور مسئولان شهری در فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری شهرقدس برگزار شد.

/خبرنگار: حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار