معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خبر داد:

ثبت 15 فقره شکایت در سامانه رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی

بیرجند (پانا) - معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون 15 فقره شکایت ازسوی شهروندان به سامانه رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی ارسال شده است ، گفت: سامانه 135 به صورت تلفنی و الکترونیکی ، اماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردم می باشد.

کد مطلب: ۸۳۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت 15 فقره شکایت در سامانه رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی

علی محدثی نژاد معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بازرسی و برخورد با متخلفین بر عهده قوه قضائیه می باشد اما قسمتی از این کار به عهده سازمان تعزیرات حکومتی گذاشته شده است .

محدثی نژاد گفت: تعزیرات حکومتی با رسیدگی به شکایات مردمی ، ابتدا از حقوق اقشار کم درآمد دفاع کرده و ثانیا باعث آرامش در بازار می شود تا با این وضع ، سیستم کسب و کار سالم سازی شود.

معاون اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون 15 فقره شکایت ازسوی شهروندان به سامانه رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی ارسال شده است ، گفت: سامانه 135 به صورت تلفنی و الکترونیکی ، اماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردم می باشد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای گشت های بازرسی و پیگیری شکایت ها، تفاهم نامه ای فی مابین سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان منعقد شده است ، گفت: بیشترین میزان شکایت مردم به سامانه 135، در حوزه خودرو بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار