معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:

پرورش هویت ملی از اهداف مهم و اساسی نظام آموزشی است

بندرعباس(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان پرورش هویت ملی از اهداف مهم و اساسی نظام آموزشی عنوان کرد و گفت: همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی بسترمناسبی برای تحقیقات پژوهشی فرهنگیان است.

کد مطلب: ۸۳۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پرورش هویت ملی از اهداف مهم و اساسی نظام آموزشی است

به گزارش پانا هرمزگان، ایرج بیت اللهی در کمیته استانی همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی با تاکید بر هویت فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان ایرانی اظهار کرد: تکوین و تثبیت هویت نوآموزان ایران اسلامی با تأکید بر پرورش هویت ملی از اهداف مهم و اساسی نظام آموزشی است.

وی افزود: به رسمیت شناختن هویت فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان ایرانی از اهمیت ویژه ای جهت رشد و تعالی همه جانبه ی اوان کودکی لازم و ضروری است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تاکید بر محوریت های این همایش عنوان کرد: اطلاع رسانی، درج خبر در سایت های مرتبط با آموزش و پرورش، ارسال بخشنامه و فایل پوستر به شهرستان ها و مناطق ، نصب بنر ، طرح موضوع در جلسات مدیران کلیه مقاطع تحصیلی، برگزاری جلسات توجیهی و کارگاههای آموزشی در قالب های مورد نظر (مقاله، قصه، عکس، فیلم کوتاه، آواها و نوارهای بومی و محلی، دکلمه خوانی) از جمله اقدامات مهم جهت آمادگی و ارسال آثارو حضور فرهنگیان در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی دوره پیش دبستانی است.

بیت اللهی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی 97-96 بیش از دو هزار و 400 کلاس دوره پیش دبستانی در این استان دایر شد و نوآموزان از آموزش های لازم برخودار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار