مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل:

طرح "بوستان معرفت" در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: طرح بوستان معرفت با شرکت ۳ هزار نفر از دانش آموزان منتخب مدارس استان اردبیل با شعار " تابستان تعطیل است، تربیت تعطیل نیست" برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح "بوستان معرفت" در اردبیل اجرا می‌شود

محسن امینی اظهارکرد: طرح بوستان معرفت توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان در تمامی شهرها و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل با شعار تابستان تعطیل است، تربیت تعطیل نیست، با رویکرد زبده شناسی و زبده پروری برگزار می‌شود .

وی گفت: این طرح با شرکت بیش از ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان منتخب استان اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری کارگاه‌های معرفتی، بازی‌های تشکیلاتی،‌ اردوهای برون استانی، خیمه‌های معرفت، و نیز جلسات تربیتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است .

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان افزود: طرح بوستان معرفت دارای ۲ بخش ویژه بوده که فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های ویژه برای دانش آموزان در این حوزه، یکی از بخش‌های ویژه این طرح را شامل می‌شود و بخش دوم نیز مربوط به والدین و خانواده‌ها برای هم‌افزایی بیشتر با اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است .

امینی تصریح کرد: طرح بوستان معرفت شامل ۳ مرحله بوده که در هر مرحله تعدادی از دانش‌آموزان منتخب شده و به مرحله بعد می‌روند و تا پایان تابستان، در نهایت مسئولان انجمن‌های اسلامی و اعضای هیئت مرکزی مدارس در این طرح تربیت می‌شوند .

وی بیان کرد: هدف دیگر از برگزاری این برنامه تشویق همه‌جانبه و در تمامی ابعاد دانش‌آموزان در حوزه‌های تربیتی و آموزشی است که در یک تعریف دیگر به عنوان بهترین روش برای تربیت آنان است که امیدواریم این برنامه به نحو احسن در اردبیل برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار