هرشب، از سرشب تا ته شب با رادیو تهران

تهران (پانا) - رادیو تهران هر شب با طراحی فضایی شاد با نقطه سرشب از ساعت 22 تا 2 بامداد میزبان مخاطبان است.

کد مطلب: ۸۳۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هرشب، از سرشب تا ته شب با رادیو تهران

امیرحسین ثقفی یکی از تهیه کننده های برنامه جدید نقطه سر شب است، او درباره جرئیات این برنامه گفت: نقطه سرشب از برنامه های جدید شبکه رادیویی تهران است که هر شب با تم متفاوت و عوامل برنامه ساز مجزا روی آنتن می رود؛ مثلا شنبه ها با محوریت تئاتر به تهیه کنندگی میثم عبدی و یکشنبه ها با موضوع سینما به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی پخش می شود. مخاطبان می توانند این برنامه را هر شب از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوند.

وی یادآور شد: ما شب های چهارشنبه با ریتمی شاد درباره موسیقی برنامه سازی می کنیم و مهمانانی از حوزه موسیقی داریم؛ خواننده ها، آهنگسازان و... را به برنامه دعوت می کنیم.

علاوه بر این؛ اطلاع رسانی تازه های موسیقی در بخشی با عنوان موسیقی گرام تقدیم مخاطبان می شود و صفحات مجازی آهنگ های موسیقی در این بخش معرفی خواهد شد.

ثقفی از پوشش کنسرت ها در برنامه نقطه سرشب چهارشنبه ها خبر داد و گفت: برگزاری کنسرت ها و تمرین های گروه ها را در این شب گزارش می کنیم، در کنسرت هایی که امکان حضور باشد حضور می یابیم و با عوامل گفت وگو می کنیم.

همچنین؛ بسته گزارشی از " موسیقی خیابانی " تهیه کرده ایم که با گروه های موسیقی و مردم مصاحبه می شود. ما هر شب یک موضوع که مرتبط با موسیقی باشد را طراحی می کنیم و در همین راستا بخش "مستند روایی " را تقدیم علاقه مندان خواهیم کرد.

فرزین رنجبر گوینده، مهرناز شعبانی، فربد مقدم تهیه بخش مستند، ستاره نجف آبادی، سینا محمد حسن و آرمین تقی نژاد هماهنگی و ارتباطات، از همکارانی هستند که در این شب ما را همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار