اعلام برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید پیش از بازی‌های آسیایی

تهران (پانا) - برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم فوتبال المپیک از سوی مدیراجرایی این تیم اعلام شد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید پیش از بازی‌های آسیایی

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، بهزاد آزاد، مدیر اجرایی تیم فوتبال المپیک کشورمان در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه این تیم جهت آماده‌سازی بازیکنان و حضوری مقتدرانه در رقابت‌های آسیایی جاکارتا گفت: روز گذشته تیم فوتبال المپیک ایران یک دیدار دوستانه با تیم پارس جنوبی برگزار کرد. دومین بازی تدارکاتی ملی‌پوشان امید هم با تیم فوتبال المپیک عراق خواهد بود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه 21 تیر ماه بازیکنان اردوی تدارکاتی تیم ملی را ترک کرده و پس از استراحتی کوتاه، روز 30 تیر ماه وارد اردو می‌شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو دیدار دوستانه در روزهای سوم و ششم مرداد ماه، ترک می‌کنند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال المپیک ایران در پایان اظهار داشت: تیم ما روز 7 مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز 11 مرداد ماه وارد اردو می‌شود. پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم روز 15 مرداد ماه به چین سفر می‌کند تا یک دیدار دوستانه با تیم فوتبال المپیک چین در روز 18 مرداد ماه برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی‌پوشان مستقیم به اندونزی سفر خواهند کرد تا در رقابت‌های آسیایی به مصاف عربستان، کره شمالی و میانمار بروند.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود،‌ تیم فوتبال المپیک کشورمان روز پنجشنبه هفته جاری در دیداری دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار