اجرای سه پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی گلوگاه

ساری (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای سه پروژه عمرانی با هزینه پنج‌هزار میلیون ریال در ناحیه صنعتی گلوگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سه پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی گلوگاه

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که در ناحیه صنعتی گلوگاه برگزار شد گفت: ناحیه صنعتی گلوگاه موقعیت استراتژیک دارد که با راه اندازی خط ریلی می‌تواند در حمل و نقل مواد اولیه و تجارت، نقش سازنده ای داشته باشد.

وی با اشاره به بیکاری جوانان در منطقه گلوگاه بیان داشت: این ناحیه صنعتی با دارا بودن ۱۲ واحد تولیدی فعال و نیمه فعال، نقش تعیین کننده ای در تولید، صنعت و اشتغال منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه رسالت اصلی این شرکت، تأمین زیرساخت مناسب برای تولید است خاطر نشان کرد: در 2 سال گذشته پروژه های بزرگ اجرای شبکه فیبر نوری و شبکه روشنایی معابر با هزینه بالغ بر 2200 میلیون ریال انجام شد.

موسوی افزود: در حال حاضر نیز پروژه شبکه فاضلاب ناحیه صنعتی گلوگاه با اعتبار ۳۲۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

وی ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی مستقر در این ناحیه صنعتی، در سطح استان و کشور میتوانند به عنوان یک نماد تولیدی فعالیت کنند و هم اکنون نیز برخی از محصولات این واحدهای تولیدی به خارج از کشور صادر می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: تاکنون محصولات شرکت ساوالان به کشورهای قطر و روسیه صادرات داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار