دستگیری باند حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی در زرندیه

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی درعملیات روز گذشته پلیس این شهرستان و کشف 17 فقره سرقت در اعترافات آنان خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری باند حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی در زرندیه

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رضا روشن دل افزود: در پی وقوع سرقت تجهیزات مخابراتی مختلف در سطح شهرستان زرندیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی این شهرستان با فعال کردن گشت های ویژه در سطح شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداختند تا این که سرانجام با تکمیل شدن تحقیقات پلیس، سه نفر از سارقان سابقه دار در این زمینه شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: در یک اقدام پلیسی بهنگام، از سارقان 12 عدد باطری و 25 متر کابل مخابراتی کشف شد.

روشن دل بیان کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده از سوی پلیس به 17 سرقت تجهیزات مخابراتی از قبیل باطری و کابل های مخابراتی در شهرستان زرندیه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ارزش 420 میلیونی ریالی اموال مسروقه کشف شده از سارقان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار