بیش از 2 میلیون هکتار زمین ملی در آذربایجان غربی سنددار شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: 2 میلیون و 500 هزار هکتار از اراضی ملی در استان برای حفظ حاکمیت دولتی سنددار شده است.

کد مطلب: ۸۳۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 میلیون هکتار زمین ملی در آذربایجان غربی سنددار شد

میرصمد سید موسوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: این میزان حدود 93 درصد کل زمین های ملی موجود در آذربایجان غربی را شامل می شود.

وی اضافه کرد: طرح سنددار کردن زمین های ملی همچنان در آذربایجان غربی ادامه دارد و در صورت وجود شرایط مناسب، کل منابع طبیعی استان را تا پایان سال جاری سنددار می کنیم.

وی بیان کرد: سنددار کردن زمین های ملی و منابع طبیعی بهترین راه برای جلوگیری از دست اندازی سودجویان به این اراضی است و می تواند در بهبود وضعیت مراتع و منابع طبیعی استان بلندترین گام باشد.


مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی با درخواست از مردم برای پیشگیری از بروز آتش سوزی در مراتع استان گفت: در روزهای گذشته میلیارد ها ریال خسارت بر اثر وقوع آتش سوزی در مراتع نقده متحمل شدیم ولی امیدواریم اتفاقات نظیر این در روزهای آینده تکرار نشود.


سیدموسوی کمک مردمی را مهمترین عامل در کاهش آتش سوزی اراضی ملی دانست و گفت: عامل انسانی مهمترین عامل در بروز این حوادث است و می توان با دقت بیشتر از بروز آن جلوگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار