بازارچه‌های چند منظوره در شهر ارومیه توسعه پیدا می‌کنند

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه از توسعه بازارچه‌های چند منظوره برای عرضه میوه، مواد لبنی، پروتئینی و فرآورده‌های گوشتی در نقاط مختلف شهر ارومیه خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه‌های چند منظوره در شهر ارومیه توسعه پیدا می‌کنند

ولی مناف زاده با اعلام خبر توسعه بازارچه های چند منظور در سطح شهر، بیان کرد: اکنون 15 بازارچه چند منظور در سطح شهر ارومیه مشغول ارائه خدمات به شهروندان است که در اینده آتی نسبت به افزایش این تعداد در نقاط مختلف شهر اقدام می شود که البته 2 بازراچه در خیابان الفت دو و رسالت در دست احداث است .

وی با بیان اینکه بازراچه های چند منظوره آتی میزبان بانوان کارآفرین خواهد بود، بیان کرد: بانوان کارآفرین و توانمند با ارائه طرح های کارآفرین در فروش و عرضه مواد غذایی می توانند دربازارچه های چند منظوره فعالیت کنند.

مناف زاده با اشاره به نرخ قیمت ها و نظارت بر آن در بازاراچه های چند منظوره ، اظهار کرد: نظارت قیمت ها با بازرسی و اتاق اصناف است و در صورت مواجه با افزایش قیمت در بازارچه ها با متخلفان برخورد می شود .

وی ادامه داد: در بازارچه های چک لیست های تهیه شده که بازرسان با بررسی چک لیست ها و اگر با اعلام نظر بازرسی و اتاق اصناف قیمت و سود مجازی را رعایت نکرده باشد برخورد می شود .

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با بیان اینکه کیفیت انواع میوه و محصولات غذایی در بازارچه های چند منظوره مناسب است، گفت: در بازاچه ها هدف این است واسطه ها حذف و فروشندگان مستقیم از تولید کنندگان مواد تره بار را برای فروش تحویل نمایند .

وی با اشاره به طرح 2020 ارومیه، شهر ایده آل برای گردشگری، بیان کرد: برای تحقق این مهم و جذب گردشگر طرح ایجاد بازارچه های چند منظوری مدرن در دست مطالعه است که با جذب سرمایه گذار وارد فاز اجریی می شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: توسعه بازارچه های چند منظور جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر معضل دست فروشان و فروشندگان غیر رسمی را حذف می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار