اجرای ۳۶۹ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در روستا‌های آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال ۳۶۹ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در روستا‌های استان اجرا شده است.

کد مطلب: ۸۳۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۳۶۹ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در روستا‌های آذربایجان غربی

علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری ۴۲۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان انجام شده است که ۳۶۹ کیلومتر از شبکه گذاری صورت گرفته به بخش روستایی اختصاص دارد که نشان از عزم جدی شرکت گاز استان جهت رساندن گاز طبیعی به روستا‌های آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به ۲۴ کیلومتر اجرای شبکه در بخش صنعتی ادامه داد: علاوه برگازرسانی به روستا‌ها و شهر‌ها در بحث گازرسانی صنعتی هم شرکت گاز استان اقدامات گسترده‌ای را صورت داده است که نقش بسیار مهمی در توسعه استان بازی می‌کند.

شیخی یاد آور شد: تا به امروز بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده و عملیات گازرسانی برای رساندن این نعمت خدادادی برای همه مردم و شهر‌ها و روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: تسریع در عملیات گازرسانی علاوه بر تامین اعتبارات به همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف نیاز دارد که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان پروژه‌های شرکت گاز استان آذربایجان غربی با شتاب بیش از پیش اجرایی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار