واکنش رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران به رد بدهی 4500 میلیاردی از سوی بنیاد تعاون سپاه

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران به اطلاعیه بنیاد تعاون سپاه مبنی بر رد بدهی 4500 میلیاردتومانی به شهرداری تهران واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران به رد بدهی 4500 میلیاردی از سوی  بنیاد تعاون سپاه

سیدمحمود میرلوحی در گفت‌وگو با پانا گفت: مشکل اینجاست که باید تکلیف ورود نظامی‌ها به کارهای اقتصادی مشخص شود و لازم است که در این زمینه به طور مفصل صحبت کنیم. رئیس جمهوری به درستی گفت که باید نظامی‌ها از کارهای اقتصادی و بنگاه‌داری بیرون بروند و همچنین مقام معظم رهبری نیز همین نظر را دارند.

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران افزود: درباره اینکه می‌گویند بدهی دارند یا نه اگر روزی اسناد و مدارکش منتشر شود، میزان صحت و سقم ادعای هر یک از طرف‌ها معلوم می‌شود.

علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، پس از جلسه علنی دوشنبه گذشته این شورا در مورد بدهی بنیاد تعاون سپاه به شهرداری تهران اظهار کرده بود: در جلسه هم اندیشی امروز صبح با شهردار تهران این مساله بیان شد و حداقل طلب شهرداری 4500 میلیارد تومان تخمین زده شد که از آقای افشانی درخواست شد رایزنی هایی را در خصوص دریافت این طلب انجام دهد.

در پی این اظهار نظر، روز گذشته روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه با صدور اطلاعیه‌ای هر گونه بدهی به شهرداری تهران را تکذیب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار