محیط‌‌‌‌بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچیان غیر مجاز قرار گرفت

گرگان (پانا) - محیط‌‌‌‌بان رامیانی در مناطق جنگلی این شهرستان مورد اصابت گلوله شکارچیان غیر مجاز قرار گرفت و زخمی شد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
محیط‌‌‌‌بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچیان غیر مجاز قرار گرفت

غلامرضا کریمی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و گنبدکاووس، درباره حمله به محیط‌بان گلستانی اظهار کرد: یک شکارچی غیرمجاز با گلوله ساچمه‌ای محیط‌بان رامیانی را زخمی کرده است.

وی ادامه داد: صبح دیروز در حد فاصل روستاهای شش‌آب و قورچای از توابع بالادست رامیان و حاشیه جنگل محیط بان رامیانی یک شکارچی غیرمجاز، حدود 50 ساله و قد بلند را در حال شکار مشاهده می‌کند.

وی افزود: محیط‌بان فوق به شکارچی غیرمجاز ایست می‌دهد که وی اعتنا نمی‌کند و اقدام به شلیک هوایی و سپس به سمت محیط‌بان می‌کند.

کریمی تصریح کرد: شکارچی غیرمجاز در مرحله بعد اقدام به درگیری و شلیک مستقیم به محیط‌بان محیط زیست می‌کند که محیط‌بان در زمان پرت شدن مورد اصابت تیر ساچمه‌ای قرار می‌گیرد و از ناحیه دست مجروح می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های رامیان، آزادشهر و گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شکارچی غیرمجاز سپس کوله پشتی را رها و فرار می‌کند که از وی دو عدد فشنگ و یک کوله پشتی پلاستیکی کشف می‌شود.

وی یادآور شد: اقدامات اولیه بر روی دست محیط‌بان زخمی را نیروهای امدادی هلال احمر، مستقر در روستای شش آب، انجام دادند و سپس او با اورژانس 115 به بیمارستان آزادشهر منتقل شد.

به گفته کریمی، حال محیط‌بان مصدوم اکنون مساعد است و مراحل درمانی انجام شده است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های رامیان ، آزادشهر و گنبدکاووس گفت: وسایل کشف شده تحویل پلیس آگاهی برای سیر مراحل قانونی شده است.

افرادی که از شکارچی غیرمجاز متخلف با مشخصات فوق اطلاعی دارند می‌توانند به اداره محیط زیست رامیان، آزادشهر و گنبد و یا شماره تلفن 01733385790 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار