رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۳ فرانسه – پاریس

قرعه مرحله نخست ایرانی ها معلوم شد / راهی سخت پیش روی مرد شماره یک تنیس روی میز ایران

خبرگزاری پانا: کمیته برگزاری مسابقات جهانی فرانسه، قرعه کشی 64 بازیکن برتر رقابت ها که دارای سید هستند و بازیهای دونفره این رقابت ها را انجام داد.

کد مطلب: ۸۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، روز گذشته ساعت شش بعدازظهر به وقت محلی قرعه کشی رقابت ها با حضور مسئولان جهانی فدراسیون تنیس روی میز ، مربیان و ورزشکاران برگزار شد و این رقابت ها در دو بخش انفرادی و دونفره از ساعت 8:30 صبح روز فردا (دوشنبه) با رقابت های میکس دوبل و از ساعت 12:45 با پیکارهای گروهی انفرادی آغاز می شود.


بر این اساس64 بازیکن معاف از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان در مرحله یک سی و دوم نهایی قرعه کشی شدند و نوشاد عالمیان با رنکینگ 51 جهان در اولین گام بایستی روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه با یکی از بازیکنانی که از مرحله گروهی به مرحله حذفی راه یافته است مسابقه دهد.


در صورت پیروزی عالمیان برابر حریف خود و همچنین پیروزی آدریان ماتمنت با رنکینگ 27 جهان از فرانسه مقابل حریف خود، این دو بازیکن رودرروی هم قرارخواهند گرفت.


مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در صورت شکست بازیکن میزبان، به سخره وانگ هائو سید 3 بازیها از چین برخورد می کند که کار بس دشواری پیش رو خواهد داشت.


روز گذشته رقابت های دونفره نیز قرعه کشی شد که تیم زنان و تیم برادران عالمیان در دور نخست استراحت دارند و همچنین بازیهای انفرادی بصورت حذفی برگزار می شود.


دونفره : تیم ندا شهسواری و محجوبه عمرانی ـ دور نخست استراحت / دور دوم : با برنده باربادوس و آذربایجان دیدار می کنند.


دونفره : تیم نوشاد و نیما عالمیان ـ دور اول استراحت / دور دوم : با برنده شیلی و قزاقستان مسابقه می دهند.


دونفره : تیم احدی و طاهرخانی دور اول با تیم مارتینز و کالوو از کاستاریکا رقابت می کنند.


مسابقات دونفره از روز سه شنبه 24 اردیبهشت آغاز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار