قتل همسر با همدستی جوان ۲۰ ساله در گرگان

گرگان(پانا)-زن ۱۸ ساله که با همسر ۲۵ ساله‌اش اختلاف داشت با همدستی یکی از اقوام شوهرش وی را به قتل رساند.

کد مطلب: ۸۳۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
قتل همسر با همدستی جوان ۲۰ ساله در گرگان

در یکی از روستاهای شهرستان گرگان وقوع قتل مرد ۲۵ ساله به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

بلافاصله نزدیک‌ترین گشت پلیس به محل اعزام شد که ماموران بلافاصله پس از رسیدن به محل با پیکر مرد ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه گردن دچار بریدگی شدید شده بود و از ناحیه پهلوی راست، بازوی چپ و گونه سمت راست با شی نوک تیزی دچار جراحت شده بود.

در محل حادثه زن ۱۸ ساله‌ای به ماموران مراجعه و خود را همسر مقتول معرفی کرد و در اظهارات اولیه گفت که همسرش با نام «علی» ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برای آبیاری زمین کشاورزی کنار منزلشان و شستشوی سر و صورت با استفاده از آب چاه کشاورزی به دلیل گرمای هوا از منزل خارج شد.

این زن ۱۸ ساله در ادامه اظهاراتش بیان کرد که حدود ۳۰ دقیقه پس از خروج همسرش از منزل متوجه خاموش شدن برق سکوی منزلشان شد که پس از حضور در سکوی جلوی خانه دید که یک مردی از تاریکی هوا استفاده کرده و به سرعت فرار کرد که احساس کرد سارق است و بلافاصله با جیغ و فریاد کردن به سمت وی دوید که در میان راه پایش به یک شی برخورد کرده و بر زمین افتاد.

این زن ۱۸ ساله گفت که پس از بلند شدن از زمین متوجه شد عامل زمین خوردن وی پیکر بی‌جان همسرش است که بلافاصله به اقوامش اطلاع داد و با پلیس تماس گرفت.

پس از اخذ تحقیقات اولیه توسط پلیس و بررسی صحنه جرم و انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان برای کشف حقیقت آغاز شد.

با توجه به تناقض‌گویی‌های همسر مقتول، تمرکز پلیس بر رفتار و گفته‌های وی بیشتر شد که کارآگاهان در تحقیقات متوجه شدند همسر مقتول در وقوع این جنایت نقش داشته و نکاتی را از پلیس پنهان می‌کند.

مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این زن ۱۸ ساله تمام ماجراهایی که در ابتدا به پلیس گفته کذب است و خودش فرد موثر در قتل همسرش است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی همسر مقتول به قتل همسرش با کمک مرد جوان ۲۰ ساله که از اقوام نزدیک همسرش بوده اعتراف کرد که بلافاصله این جوان ۲۰ ساله نیز توسط پلیس دستگیر شد.

گفتنی است، همسر مقتول انگیزه ارتکاب این جرم را اختلاف شدیدی که از گذشته با همسرش داشته عنوان کرده است و تحقیقات ابتدایی نشان می‌دهد وی نیز ضرباتی را با شی نوک تیز به مقتول وارد کرده اما اثبات آن نیازمند تحقیقات بیشتر، بازسازی صحنه جرم و بررسی‌های تکمیلی است.

براساس این گزارش، متهمان چند ساعت پس از وقوع قتل دستگیر و تحقیقات تکمیلی از آنها در حال انجام است.

گفتنی است، براساس گزارش منابع رسمی در استان گلستان، وقوع قتل از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار