پرداخت 424 میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر

بوشهر (پانا)_ معاون عمرانی استاندار بوشهر از پرداخت 424 میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 424 میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در همایش گرامیداشت روز دهیار در استان بوشهر با تبریک روز دهیار و شهردار اظهار داشت: دهیاران و شهرداران منتخب شوراهای شهری و روستایی هستند و شوراها نیز مورد اعتماد مردم بوده و هستند.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و به هر میزان که در خدمتگزاری به مردم تلاش کنیم باز هم کم است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تنش آبی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: مجموعه مدیران در استان از همه امکانات و توانمندی‌های موجود برای رفع مشکلات آب استفاده می‌کنند و شبانه‌روزی برای کاهش مشکلات و معضلات حوزه آب تلاش می‌کنیم که خوشبختانه امروز مشکلات مرتفع می‌شود.

ستوده تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، بخشی از مشکلات آب طی امشب تا فردا مرتفع می‌شود و وضعیت آب در دشتستان عادی می‌شود و امیدواریم روز به روز شاهد کاهش معضلات باشیم.

وی بیان کرد: مردم در روزهای گذشته با مشکلات کمبود شدید آب مواجه بودند که لازم است از این عزیزان عذرخواهی کنیم و حقیقتا در برابر عظمت و صبر و شکیبایی مردم شرمنده هستیم و البته لحظه‌ای کوتاهی نکرده‌ایم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای حل مشکل به وجود آمده بکار بستیم.

ستوده ابراز داشت: تا قبل از شروع به کار دولت تدبیر و امید، 2 مجوز آب‌شیرین‌کن داشتیم که معطل مانده بودند که این 2 آب‌شیرین‌کن با تلاش شبانه‌روزی اکنون در مدار قرار دارند و چند پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت مجموع 85 هزارمترمکعب روزانه نیز در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی شده است که دولت سالانه 500 میلیارد تومان یارانه برای خرید آب از تمام آب‌شیرین‌کن‌های استان پرداخت کند که رقم بسیار بالایی است و امیدواریم با تکمیل این واحدها شاهد کاهش مشکلات در آینده نزدیک باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خواستار صرفه‌جویی در مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف شد و گفت: همکاری همه مردم و صرفه‌جویی در مصرف می‌تواند بخشی از این تنش آبی را کنترل کند.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در شهرها و روستاهای استان ابراز داشت: شهرداران و دهیاران باید در هزینه‌کرد اعتبارات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و در تکمیل پروژه‌ها و کیفیت بخشیدن به پروژه‌ها باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از پرداخت 424 میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان اعتبار سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گزفت.

وی افزود: از دهیاران و شوراهای روستاها انتظار داریم در حوزه گردشگری ورود کنند تا شاهد درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای ساکنان روستاها باشیم.
ستوده تاکید کرد: سال گذشته روستای فقیه حسنان شهرستان دشتی با ابتکارات دهیار و شورای روستا میزبان 150 گردشگر خارجی بود که انتظار داریم سایر روستاها نیز الگوبرداری کنند.

وی از تدوین سند گردشگری روستایی استان بوشهر خبر داد و افزود: با همکاری میراث فرهنگی استان این سند تدوین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار