بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سرعت دهند

بوشهر (پانا)_ استاندار بوشهر گفت: بانک‌ها با درک مناسب از شرایط کنونی کشور روند پرداخت تسهیلات به بخش خصوصی و طرح‌های اشتغال‌زایی تسریع دهند.

کد مطلب: ۸۳۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بانک‌ها روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی سرعت دهند

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: در کنار پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی دشمن نباید با مانع تراشی در انجام برخی طرح‌ها و کارها باعث دلسردی مردم شد.

وی بیان کرد: با هدف سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار، اشتغال روستایی و رونق تولید باید گزارش هفتگی به ستادهای ذیربط ارائه شود.

گراوند با اشاره به برگشت 132 طرح متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال پایدار در استان بوشهر ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گروه فنی وبانک ها درقالب کارگروهی مشکل پرداخت تسهیلات این طرحها را برطرف کنند.

استاندار بوشهر گفت: در ارتباط با طرح های متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر نیز باید یارانه سود تسهیلات به نحوی باشد که جذابیت لازم برای متقاضیان ایجاد شود.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شمار قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام استان برای بخش خصوصی با اهمیت است که با توجه به کمبود اعتبار باید زمینه واگذاری آنها فراهم شود.

گراوند تاکید کرد: طرح هایی که ذی‌نفعان آن مردم هستند باید در کوتاه ترین زمان موانع فراروی آن برطرف و زمینه اجرای آن فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار