رئیس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

توجه به زیرساخت‌ها و نیروی انسانی لازمه الگوشدن آموزش‌وپرورش مناطق آزاد

تهران (پانا) _ معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، مهمترین هدف این سازمان را تسهیل فرایند امور برای بهترشدن امر تعلیم و تربیت عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به زیرساخت‌ها و نیروی انسانی لازمه الگوشدن آموزش‌وپرورش مناطق آزاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش، مجتبی زینی‌وند در اولین نشست کارگروه‌های تخصصی شورای راهبردی آئین‌نامه نحوه اداره آموزش و پرورش مناطق آزاد تجاری گفت: «مهمترین هدف ما تسهیل فرایند امور در راستای بهتر شدن امر تعلیم و تربیت است.»

او ادامه داد: «یکی از مهمترین تکالیف ما، استفاده از همه پتانسیل‌های سایر نهادها و سازمان‌ها برای کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش است. در این راستا سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی آماده همکاری با سازمان مناطق آزاد برای توسعه آموزش و پرورش در این مناطق است.»

رئیس سازمان مدارس غیردولتی به جایگاه مهم نیروی انسانی در توسعه جوامع اشاره کرد و افزود: «مهم‌ترین رکن توسعه جوامع منابع انسانی و نیروی آموزش دیده است. این امر با افزایش کیفیت در روند تعلیم و تربیت مدارس قابل دسترس است.»

زینی‌وند درباره الگوشدن آموزش و پرورش مناطق آزاد برای سایر مناطق آموزش و پرورش هم اظهار گفت: «اگر قرار باشد آموزش و پرورش مناطق آزاد به عنوان الگویی برای سایر مناطق آموزش و پرورش باشند باید به زیرساخت‌ها و نیروی انسانی بیشتر توجه کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار