نشست هماهنگی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در شهرستان ملارد تشکیل شد

ملارد (پانا)-معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، تعامل آموزش و پرورش و حوزه های علمیه را در جهت اجرای سند تحول بنیادین ضروری دانست.

کد مطلب: ۸۳۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در شهرستان ملارد تشکیل شد

در این نشست حجت الاسلام درودی، معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بر فعالیت های هدفمند و منسجم با برنامه ریزی مدون برای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: تعامل آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در جهت اجرای سند تحول بنیادین صورت می گیرد.

وی در ادامه حضور طلاب مورد تایید کمیته همکاری و دفتر امام جمعه در مدارس را عامل بهبود فعالیت های تربیتی و پرورشی دانست و افزود: استفاده از همکاری مدرسین توانمند و با برنامه، هم افزایی و نمود عملکرد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه ملارد از همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملارد با دفتر ائمه جمعه این شهرستان تقدیر کرد و گفت: تعامل خوبی بین آموزش و پرورش و دفتر ائمه جمعه در این شهرستان وجود دارد که نشان از مهم بودن این امر برای مسئولین آموزش و پرورش دارد.

امام جمعه ملارد همچنین از برنامه ها و اقدامات آموزش و پرورش در همکاری با حوزه های علمیه اعلام رضایت نمود و بر استفاده از پتانسیل های حوزه های علمیه در تقویت و ارتقا برنامه های پرورشی و فرهنگی تاکید کرد.

اطلاع رسانی فعالیت های کمیته همکاری به اولیاء دانش آموزان، تهیه برنامه مدون سالانه و پرهیز از موازی کاری در این حوزه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

شایان ذکر است ،نشست هماهنگی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با حضور طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد و جمعی از کارشناسان در دفتر امام جمعه شهرستان ملارد برگزار گردید.

/خبرنگار:فرهاد احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار