مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

چرخش های بنیادین در مدیریت مدارس زمینه ساز تحول مدیریتی است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در همایش عمومی مدیران مدارس منطقه گفت: مدیران واحد های آموزشی میبایست مباحث را در راستای نظر مشترک و اجماع همگان تلفیق کنند .

کد مطلب: ۸۳۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
چرخش های بنیادین در مدیریت مدارس زمینه ساز تحول مدیریتی است

بهروز نصیری در همایش عمومی مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ،متخصص به همه چیز دان، تحلیل گر به تلفیق کننده، فن شناس به راهبرد ساز، بنا به معمار، تکلیف کننده به مشکل گشا، سرباز به دیپلمات و عضو گروه به رهبر را هفت گردش اساسی مدیران به سمت هدایت بهتر مدارس دانست و خاطر نشان کرد:داشتن اشراف و تسلط در حوزه های وظیفه ای و کارکردی به معنی داشتن تخصص حرفه ای در همه مقوله ها نیست.

وی در ادامه افزود: مدیران مدارس می بایستی بتوانند ضمن تحلیل مناسب هر حوزه فعالیتی و هر حوزه فرایندی از قبیل آنچه در شورای معلمان یا شورای انجمن اولیاء و مربیان اتفاق می افتد،مباحث را در راستای نظر مشترک و اجماع همگان تلفیق کنند و به اصطلاح دست به جمع بندی مطالب بزنند.

نصیری خاطر نشان کرد: فن شناس بودن مدیر او را در کوتاه مدت به موفقیت ها می رساند ،اما در دراز مدت او را چنان در روزمرگی و شلوغی کارها گرفتار می کند که سر نخ امور از دستش می رود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار