پیشرفت ٦٧ درصدى طرح آبرسانى ٤٦ هکتار اراضى کشاورزى دشت سیستان

زاهدان(پانا)-وزیر کشور در جریان سفر به شمال سیستان و بلوچستان گفت: بازدید از این منطقه بمنظور بررسی مشکلات و روند پیشرفت پروژه های مورد نظر بود.

کد مطلب: ۸۳۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ٦٧ درصدى طرح آبرسانى ٤٦ هکتار اراضى کشاورزى دشت سیستان

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه بازدید از طرح عملیات اجرایى پروژه اقتصاد مقاومتى ٤٦ هزار هکتارى دشت سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق شد که از طرح بزرگ آبرسانی ۴۶ هزار هکتارى دشت سیستان بازدیدى داشته باشیم. الحمدالله طبق گزارشی که ارائه شد اجراى طرح از زمانبندی تعیین شده جلوتر پیش می رود بطوری که از ۱۷ ایستگاه پمپاژ ۱۴ ایستگاه آماده است و تقریبا پروژه ٦٧ درصد پیش رفت داشته و برای تسریع در اتمام آن پیگیری های لازم را انجام خواهیم کرد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات بحث مواد اولیه است که آن را هم حتما پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم مواد مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های آبرسانی برای ۱۵۰ هزار هکتار انجام شده و در این مقطع ۴۶ هزار هکتار مدنظر است، امیدواریم ان شاءالله این طرح بعد از بهره برداری مثمرثمر باشد چون برای بهره برداری زارعین و کشاورزان عزیز می باشد.

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید از این منطقه بمنظور بررسی مشکلات و روند پیشرفت پروژه مورد نظر بود که حتما گزارشی از وضعیت و روند موجود خدمت رئیس جمهور محترم ارائه خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار