وزیر کشور: ارائه تسهیلات گمرکى براى بهبود معیشت زندگى مرزنشینان توسط دولت درنظر گرفته شده است

زاهدان(پانا)- وزیر کشور گفت: منطقه گمرک تخت عدالت برای سهولت در امر واردات و صادرات و تجارت مرز نشینان است که هر خانواده ای که در شعاع 30 الی 50 کیلومتری مرز هستند بتوانند از تسهیلات این مصوبه استفاده کنند و امیدواریم در معیشت زندگی ساکنان این منطقه تأثیر مثبتی بگذارد.

کد مطلب: ۸۳۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: ارائه تسهیلات گمرکى براى بهبود معیشت زندگى مرزنشینان توسط دولت درنظر گرفته شده است

عبد الرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان سفر به منطقه سیستان و در حاشیه بازدید از بازارچه تخت عدالت شهرستان هیرمند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز توفیق شد با مسئولین مختلف دستگاه های اجرایی در استان در خدمت مردم خوب سیستان باشیم، مجموعه بازدیدهایی از طرح های استان از جمله طرح بزرگ آبرسانی به ٤٦ هزار هکتار از اراضى کشاورزی انجام شد.

وزیر کشور ادامه داد: مسئولین مخابرات و گمرک تلاش خوبی برای راه اندازی این گمرک داشتند و البته طرح بزرگتر از این است و در حال حاضر آماده بوده و لازم است با مساعدت های لازم بتوانند بقیه منطقه را زیر بار این طرح بیاورند.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: طرح های دیگری دستگاه های اجرایی با خود آورده اند که در گذشته و در جلسه ای در تهران به تصویب رسیده و در جلسه عصر امروز اقتصاد مقاومتی به نوبت اجرای آنها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار