شورای راهبردی هیئت های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد

قم (پانا)- با هدف پیگیری اوامر مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش و همچنین بررسی ابعاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پایه گذاری سیاست های امر به معروف و نهی از منکر همچنین سازماندهی استفاده از فضای مجازی در بین فرهنگیان شورای راهبردی هیئت های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شورای راهبردی هیئت های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد

پیش از ظهر امروز اولین جلسه شورای راهبردی هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان با حضور مسئولین نواحی و مناطق آموزش و پرورش و همچنین بسیج ادارت آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار گردید.

در این مراسم که سرهنگ شکوری فرمانده بسیج فرهنگیان استان قم، قاسمی نیا معاون سواد آموزی استان، یاوری معاون آموزش نیز حضور داشتند ابعاد مختلف نظرات و محتواهای قابل ارائه بین فرهنگیان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و قاسمی نیا به عنوان مسئول کارگروه پیگیری مطالبات رهبری از آموزش و پرورش ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 19 اردیبهشت امسال بیانات معظم له را چراغ راه آینده آموزش و پرورش خواند و همه افراد را به تأمل در فرمایشات ایشان دعوت کرد.

در ادامه مسئولین کارگروه ها نیز به گزارش از فعالیت های مربوط به خود شدند و دغدغه ها و مطالبات فرهنگیان بسیجی استان را مطرح نموند.

شکوری نیز در ادامه این نشست ضمن اشاره به برگزاری اولین جلسه این شورا تصریح کرد: برنامه جلسات هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان به صورت فصلی برگزار می شود که زمینه اصلی کار این شورا گزارش کارگروه ها و امورات جاری بسیج فرهنگیان می باشد.

وی ضمن اشاره به کارگروه های مختلفی که در این شورای دارای مسئولیت هستند، نقش بسیج فرهنگیان را در روشنگری و پیگیری منویات مقام معظم رهبری بی بدیل و حائز اهمیت خواند و افزود: برنامه جلسات به کانون های بسیج فرهنگیان ابلاغ و از این پس با جدول زمان بندی ارائه شده برگزاری آن رنگ و بوی تازه تری به خود خواهد گرفت.

فرمانده بسیج فرهنگیان استان قم در ادامه ضمن تشریح وظایف کار گروه ها مصوبات اولین جلسه شورای راهبردی هیأت های اندیشه ورز را نیز به شرح زیر بیان داشت:

1) معارفه مسئول کانون امام خمینی (ره)

2) ثبت نام از متقاضیان اردوهای راهیان نور و پیگیری و بررسی نحوه پرداخت هزینه های اردوی های راهیان نور با حضور هیأت مدیره صندوق های بسیج کانون ها

3) برنامه ریزی جهت خرید اقلام و لوازم التحریر اسلامی ایرانی

4) برنامه ریزی جهت استفاده از معلمان تراز انقلاب و ایجاد آمادگی و شناسایی آنان

5) برنامه ریزی جهت انجام اردوهای جهادی و فعالتر شدن کارگروه ها در آن.

گفتنی است شورای عالی هیئت های اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان قم شامل چهار کارگروه پیگیری مطالبات رهبری از آموزش و پرورش، کارگروه امر به معروف، کارگروه سند تحول و کارگروه فضای مجازی می باشد.

/مهدی جنتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار