احمد مسجدجامعی: شهرداری و کمیسیون‌های شورا طلب 4500 میلیارد تومانی شهرداری را پیگیری کنند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر از شهرداری و کمیسیون‌های شورای شهر خواسته است که پیگیر طلب 4500 میلیارد تومانی شهرداری تهران باشند.

کد مطلب: ۸۳۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
احمد مسجدجامعی: شهرداری و کمیسیون‌های شورا طلب 4500 میلیارد تومانی شهرداری را پیگیری کنند

احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با تشکر از رئیس شورا که پیگیر مطالبات شهرداری است، به طلب 4500 میلیارد تومانی شهرداری از هلدینگ یاس اشاره کرده و گفت: شهرداری و کمیسیون‌ها باید این بحث را به صورت کارشناسانه و به دقت پیگیری کنند. ما بیش از همه مسئول هستیم.

وی با اشاره به رئیس سابق شورای شهر -مهدی چمران- که اعلام کرده بود از این مطالبات هیچ خبری ندارد، افزود: در شورای قبل ما بارها در مورد این موسسه تذکر دادیم و یکی از روزنامه‌نگاران گزارشی در مورد این موسسه منتشر کرد و جا دارد از پیگیری رسانه‌ها تشکر کنم اما تلاش کافی صورت نگرفت و حتی وقتی انتقادی مطرح می‌شد اعلام کردند که حضوری برای دلجویی به دفتر فرد مورد نظر بروید.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر با بیان اینکه باید ساختار شهرداری و مدیریت شهری برای مبارزه با فساد طراحی شود، افزود: اگر موقع اتفاق افتادن به این فسادها به آن رسیدگی می‌شد این شرایط پیش نمی‌آمد و زمانی که به آنها رسیدگی نشود دامنه‌شان افزوده خواهد شد.

وی در انتها پیشنهاد داد: یکی از میادین تهران به نام رشدیه نامگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار