معاون آموزش ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت بیش از 200 نفر معلم دوره ی ابتدایی چهارمحال وبختیاری در جشنواره الگوهای مناسب تدریس

شهرکرد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری از شرکت بیش از 200 نفراز معلمان دوره ی ابتدایی استان به صورت انفرادی در جشنواره الگوهای مناسب تدریس و معرفی منتخبین این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 200 نفر معلم دوره ی ابتدایی  چهارمحال وبختیاری در جشنواره الگوهای مناسب تدریس

فرج الله اعرابی اظهار داشت: اجرای جشنواره ها و طرح های علمی - پژوهشی نظیر معماری نوین تدریس، معلّمان را در فضای واقعی کلاس با آخرین شیوه‌ها و نظریه‌های علمی‌ درحیطه ‌ی ‌تخصصی کار خود مرتبط می سازد و چون پیوند سه عنصر مهم"تجربه، علم و پژوهش" به خوبی در آن به کار گرفته می شود، اثرات ارزنده ای را از خود برای صاحبان حقیقی آموزش و پرورش یعنی دانش آموزان و مردم به جا می گذارد.

اعرابی ضمن بیان اینکه برای هفتمین سال جشنواره الگوهای مناسب تدریس و یادگیری دوره ابتدایی برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اجرای برنامه های رشد و بالندگی حرفه ای معلمان و ارتقاءکیفیت فرایندهای آموزش و یادگیری درکلاس می باشد.

وی خاطر نشان کرد: نتایج اجرای چنین برنامه هایی در مدارس سراسر استان از سوی معلّمین و مدیران، گنجینه ای ارزشمند خواهد بود که توجه به آن ها و گزینش و معرفی مناسب ترین آن ها می تواند در بهبود روش های تدریس تحول شگرفی ایجاد نماید.

معاون آموزش ابتدایی استان چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: بیش از 292 نفراز معلمان دوره ی ابتدایی به صورت انفرادی در جشنواره الگوهای مناسب تدریس شرکت کرده و ما حصل تجارب بدست آمده خود را در قالب کارگاه های مدرسه ای، نشست های شورای معلمان و مشاهده حضوری به تعداد 1470 نفراز معلمان انتقال دادند.

اعرابی بیان کرد: درنهایت تعداد76 اثربه مرحله استانی راه یافتند و پس از داوری آثار، تعداد21 نفر از معلمان به عنوان نفرات منتخب معرفی شدند که دربرنامه تجلیل ازبرگزیدگان وفعالان برنامه های دوره ابتدایی موردتقدیرقرارخواهندگرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار