معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین خبر داد

وجود بیش از 5 میلیون سپرده گذار در بانک قرض الحسنه مهر ایران

قزوین (پانا) - معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین از وجود بیش از 5 میلیون سپرده گذار در بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
وجود بیش از 5 میلیون سپرده گذار در بانک قرض الحسنه مهر ایران

حسین شریفی معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین در جمع خبرنگاران به دستاوردهای این بانک در کشور اشاره کرد و گفت: نزدیک به1 میلیون مشتری در سال گذشته به بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه شده است و اکنون بیش از 5 میلیون مشتری از خدمات بانک در کشور استفاده می کنند.
وی از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک بانک تمام عیار نام برد و اظهار کرد: این بانک از نظر زیرساختی از وضعیت بسیار عالی برخوردار است و بروزترین امکانات در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم ایجاد شده است.
* ارائه خدمات نوین بانکداری در بالاترین سطح
معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین افزود: در حوزه خدمات نوین بانکی، اینترنت بانک مهر ایران به ارائه خدمات، با کیفیت قابل قبول می پردازد که از نمونه این خدمات می توان دریافت صورتحساب و گزارش گردش هر یک از حسابها، مشاهده فهرست حسابها و موجودی هریک از آنها، انتقال وجه بین حسابهای مشتری بدون محدودیت، انتقال وجه عادی ( انتقال وحه از یک حساب به حساب دیگر )، انتقال وجه مستمر ( انتقال وجه در تاریخ های معین و مورد نظر شما )، انتقال وجه دسته ای ( انتقال وجه از یک حساب به چندین حساب مانند پرداخت حقوق کارکنان ) مسدود نمودن برگ چک، ثبت مبلغ چک صادره جهت یادآوری مبلغ صحیح به بانک به هنگام برداشت وجه آن، گزارش وضعیت برگه های دسته چک، گزارش وضعیت چکهای واگذاری به سپرده ها، امکان ارسال گزارش دوره ای صورتحساب و موجودی از طریق پیامک و ایمیل، گزارش تسهیلات دریافتی، آگاهی از آخرین وضعیت اقساط پرداختی، مانده بدهی تسهیلات ، مدت تاخیر هر قسط و جریمه تاخیر متعلق به آن، نمایش مبلغ قابل پرداخت در صورت تسویه تسهیلات، انجام عملیات انتقال وجه کارت بانک قرض الحسنه و سایر کارتهای عضو شتاب، مسدود نمودن کارت (در صورت مفقودی یا سرقت کارت) و پرداخت قبوض شرکتهای خدماتی طرف قرارداد با بانک اشاره کرد.
شریفی ادامه داد: همچنین اپلیکیشن همراه بانک نیز به تسهیل خدمات رسانی بانک کمک کرده است و مشتریان، این اپلیکیشن را می توانند از سایت بانک دانلود کنند.
معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین در مورد سامانه تسهیلات آنلاین، گفت: این سامانه قابلیت ثبت و پیگیری تسهیلات را دارد و مشتریان قادر خواهند بود از جزئیات امتیاز میانگین حساب خود مطلع شده و در صورت تمایل نسبت به ارائه درخواست دریافت تسهیلات و پیگیری آن به صورت اینترنتی اقدام کنند.
وی با اشاره به اقدامات خداپسندانه بانک در استان قزوین، اعلام کرد: ما خدمات خوبی را به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، زندانیان مدیون و اقشار آسیب دیده ارائه می کنیم و بانک قرض الحسنه مهر ایران قدم های بسیار خوبی را در این راستا برداشته است.
* پرداخت نخستین وام 100.000.000 ریالی ازدواج کشور در شعبه شهید رجایی قزوین
معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین بانکی بود که اقدام به پرداخت وام ازدواج 100.000.000 ریالی نمود و ما نیز در همین راستا، نخستین وام ازدواج کشور را از طریق شعبه شهید رجایی قزوین پرداخت کردیم که این افتخار بزرگی برای ما به حساب می آید.
این مسئول بانکی، در مورد سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: سقف تسهیلات ما بر اساس بخشنامه بانک مرکزی 20 میلیون تومان است و در قالب بانکداری اجتماعی نیز وام های قرض الحسنه را تا سقف 30 میلیون تومان پرداخت می کنیم.
شریفی به میزان جذب منابع بانک اشاره داشت و بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به اندازه یک بانک 80 ساله جذب منابع داشته است که این نشان می دهد چه اندازه مردم به ما اعتماد کرده اند و چقدر تسهیلات و خدماتی که داشته ایم مورد پسند مردم بوده است.
* ارائه تسهیلات و امتیازات ویژه به موسسات، صنایع و دستگاه ها
وی از تعاملات بین بانک قرض الحسنه مهر ایران با موسسات، صنایع و دستگاه ها خبر داد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در کنار خدمت به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه، تسهیلات و امتیازات ویژه ای را به این مراکز می دهد و موسسات، صنایع و دستگاه ها از طریق سپرده گذاری خود می توانند برای کارکنانشان تسهیلات دریافت کنند.
معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با بیان اینکه این بانک در مقایسه با منابع خود بیشترین تسهیلات را به مردم ارائه کرده است، اظهار کرد: ما تمام تلاشمان جلب رضایت مردم است و در همین مسیر بانک همواره در ارائه تسهیلات در امور خیر همچون امر مبارک ازدواج پیشگام بوده است و دستگیری از نیازمندان و خدمت رسانی به خلق وظیفه ای است که ما دنبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار