مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین خبر داد:

رشد 69 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین

معوقات بانکی در مهر ایران نزدیک صفر درصد

قزوین (پانا) - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین از رشد 69 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 69 درصدی منابع بانک  قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین

حسن میرزاعبدالهی ها مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین به همراه معاون و مسئول روابط عمومی خود، در جمع خبرنگاران پانا گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با داشتن 6 شعبه در شهر قزوین و 4 شعبه در شهرستان های استان توانسته رتبه دوم جذب منابع مالی را در سال 95 در بین استان های کشور به خود اختصاص دهد که این نشان دهنده اعتماد مردم به ما و تلاش های شبانه روزی مجموعه کارکنان بانک مهر ایران در استان است.
وی افزود: در سال 96، منابع مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین رشد 69 درصدی داشته است و منابع بانکی ما در استان از مرز 2 هزار میلیارد ریال عبور کرد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با اشاره به رشد روزافزون و همه جانبه این بانک در استان، عنوان کرد: هیچ بانکی در استان این رشد منابع را نداشته است و این دستاوردی بزرگ در عرصه بانکداری به حساب می آید و همین اعتماد مردم قزوین به مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران باعث شده تا برنامه های خوبی را برای توسعه شعب بانک در استان داشته باشیم.
* تأسیس شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در بویین زهرا و آبیک
میرزاعبدالهی ها از تأسیس شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرهای بویین زهرا و آبیک خبر داد و اظهار کرد: با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی در صدد این هستیم که شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در بویین زهرا و آبیک تأسیس شود تا مردم این مناطق نیز بتوانند از خدمات قرض الحسنه بانک استفاده کنند.
این مسئول افزود: همچنین در نظر داریم در آینده در شهرهایی مثل اقبالیه و مناطق پردد شهر همچون خیابان دانشگاه و شمال شهر، شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران را ایجاد کنیم که در این راستا بررسی های اولیه صورت گرفته است.
* اعتماد مردم اعتبار اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین با تأکید بر اینکه اصلی ترین اعتبار ما، اعتماد مردم است، گفت: بیشتر مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران اقشار کم درآمد و متوسط جامعه هستند و بانک قرض الحسنه مهر ایران در 10 سال فعالیت خود، موفق شده دامنه گسترده ای از مشتریان را جذب کند.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارمزد تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران صفر تا 4 درصد است و کلیه فعالیت های بانک به شکل قرض الحسنه می باشد، تسهیلات بانک توانسته در رفع مشکلات اقتصادی اقشار مختلف مردم، نقش آفرینی کند و این خدمت به مردم همان هدف و رسالتی است که بانک قرض الحسنه مهر ایران آن را دنبال می کند و به اذعان مشتریان، تا به امروز نیز در این بخش عملکرد خوبی داشته است. میرزاعبدالهی ها از اقبال بسیار خوب مردم استان قزوین از بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و تصریح کرد: همانطور که آمارها نیز نشان می دهد، مردم استان استقبال گرمی از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران داشته اند و امیدواریم با برنامه ها و خدماتی که در دستور کار شعب استان قرار گرفته، بتوانیم پاسخ این اقبال مردمی را بخوبی بدهیم.
* جامعه دینی همراه همیشگی بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از همراهان همیشگی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جامعه دینی است، چراکه این بانک بر خلاف بسیاری از بانک ها نه تنها به دنبال کسب سود از منابع خود نیست بلکه اولویت خود را بر پایه دستگیری از نیازمندان و کمک به افراد کم درآمد جامعه قرار داده است و افراد با سپرده گذاری در این بانک در این امر مبارک سهیم خواهند بود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین به مشارکت خیرین در این بانک اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر خیرینی هستند که منابع مالی خود را در اختیار بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار داده اند تا از طریق این منابع، تسهیلات بانکی با کم ترین سود برای رفع نیازهای اقتصادی به مردم پرداخت شود.
* معوقات بانکی در مهر ایران نزدیک به صفر درصد
میرزاعبدالهی ها در خصوص معوقات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیان کرد: معوقات بانکی در بانک قرض الحسنه مهر ایران شش دهم درصد است، این آمار بیانگر این نکته است که افراد کم درآمد و متوسط جامعه نسبت به پرداخت اقساط خود متعهد هستند و ما به خود می بالیم که در بین بسیاری از بانک ها که معوقات کلانی دارند، معوقات بانکی ما نزدیک به صفر درصد است. این مسئول در ادامه با تقدیر از فعالیت های رسانه ها، تعاملات رسانه ها در پیشبرد اهداف بانک را مهم عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار