تاکید استاندار همدان بر حمایت از صنعت فرش

همدان (پانا) - استاندار همدان بار دیگر بر حمایت از صنعت فرش استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید استاندار همدان بر حمایت از صنعت فرش

محمد ناصر نیکبخت در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان گفت: فرش دستباف به عنوان یک هنر و یکی از صنایع دستی شناخته شده در همه شهرستان های استان همدان توسط هنرمندان شاغل در این صنعت تولید و به بازار عرضه می شود.
وی افزود: با توجه به شهرت فرش ها و برندهای قدیمی فرش در استان ، حمایت از این صنعت در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار اظهار داشت: برای حمایت از اشتغالزایی و تولید فرش در استان با توجه به سهم خوب تسهیلات اشتغال استان بخصوص تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی آمادگی کامل وجود دارد.
نیکبخت اضافه کرد: تلفیق برخی صنایع دستی با هم و ایجاد صنایع دستی جدید مانند سفال فرش یا احیا صنایع دستی فراموش شده مانند صندوق سازی و تزئین با فرش در استان اقدامات خوبی است و از احیا صنایع دستی استان حمایت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همدان در داشتن تنوع صنایع دستی ، استان اول کشور است و این صنعت می تواند نقش بیشتری در اشتغال و صادرات استان ایفا کند.
محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان قریب 3 ساعت از سیزدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان در نمایشگاه بین المللی بازدید کرد و سخنان و مسائل غرفه داران و فعالان فرش را شنید.
وی سپس در جلسه ای با مدیر عامل نمایشگاه بین المللی استان همدان، برنامه ها، وضعیت فعلی نمایشگاه و آخرین وضعیت احداث نمایشگاه بین المللی استان همدان را مرور و بر تسریع در اتمام ساخت این نمایشگاه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار