رئیس سازمان دانش اموزی استان گلستان

هدف از تشکیلات سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان است

گرگان(پانا)-تقویت مهارت های اجتماعی برای کاهش اسیب های اجتماعی از مهم ترین سیاست های ملی سازمان در سال جاری است زیرا هدف از تشکیلات سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۳۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیلات سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان است

سید خلیل حسینی پاسندی در نشست ادارات دانش آموزی گفت:تقویت مهارت های اجتماعی برای کاهش اسیب های اجتماعی از مهم ترین سیاست های ملی سازمان در سال جاری است زیرا هدف از تشکیلات سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

این نشست با هدف توجه به برنامه های تابستانه ، اردوی ملی ، کارگاه های اوقات فراغت وتشریح برنامه های سالانه بر گزار گردید.

حسینی مدیر دانش آموزی استان با توجه به وجود مهارت های اجتماعی گفنت:با توجه به اهمیت تربیتی اجتماعی دانش آموزان و نیاز های جامعه به مهارت های آموزشی سازمان تلاش خواهد نمود.

در سال جاری با بر گزاری کارگاه های آموزشی در خصوص آسیب های اجتماعی برای اعضا در جهت کاهش آن برنامه ریزی می نماید، همچنین سیاست های سازمان نیز، توجه به شورا های دانش آموزی می باشد.

وی در ادامه افزود: برگزاری کار گاه های آموزشی رئیس شورای دانش آموزی مدارس در آبان ماه و پیگیری امور آموزشی و تربیتی اعضا از جمله دیگر سیاست ها است.

حسینی گفت:تقویت گفتمان های دانش آموزی با هدف دانش افزایی فرهنگی و سیاسی نیز در دستورکار سازمان قرار دارد.

لازم به ذکر است سیاست های سازمان در سال گذشته توسط رؤسای ادارات نقد و بررسی وبرنامه های اجرایی سال جاری نیز جهت اجرا اعلام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار