مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بازدید از خبرگزاری ایرنا:

علاقه مندیم سطح ارتباطات آموزش و پرورش و ایرنا را ارتقا دهیم

کرمانشاه ( پانا ) - یزدان پناه با اشاره به حدود 325 هزار دانش آموز و 25 هزار فرهنگی در استان افزود: اکنون به نوعی همه مردم استان از آموزش و پرورش خدمات دریافت می کنند و این موضوع می طلبد که مردم از طریق رسانه ها از مسایل و مشکلات، توفیق ها و دستاوردهای این دستگاه آموزشی مطلع شوند

کد مطلب: ۸۳۵۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
علاقه مندیم سطح ارتباطات آموزش و پرورش و ایرنا را ارتقا دهیم

دکتر مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز شنبه با حضور در دفتر ایرنا با رئیس و خبرنگاران این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که رضا موزونی مشاور اجرایی و جلیل آهنگرنژاد مشاور مدیرکل و رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، راهکارهای افزایش سطح هم افزایی آموزش و پرورش با رسانه ها و به ویژه ایرنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به رسالت خطیر این اداره کل در بحث آموزش دانش آموزان گفت: برای رسیدن به اهداف خود نیازمند همکاری رسانه ها هستیم.
یزدان پناه با اشاره به حدود 325 هزار دانش آموز و 25 هزار فرهنگی در استان افزود: اکنون به نوعی همه مردم استان از آموزش و پرورش خدمات دریافت می کنند و این موضوع می طلبد که مردم از طریق رسانه ها از مسایل و مشکلات، توفیق ها و دستاوردهای این دستگاه آموزشی مطلع شوند.
وی از رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها نام برد و گفت: نیاز داریم که از طریق رسانه ها با مردم صحبت کنیم و هرآنچه در این نهاد آموزشی می گذرد را به اطلاع آنان برسانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در انعکاس دستاوردهای نظام و دولت و همچنین مسایل و مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: ما علاقه مندیم سطح ارتباطات آموزش و پرورش و ایرنا را ارتقا دهیم.
یزدان پناه، از ایرنا به عنوان خبرگزاری با سابقه و قدمت طولانی کشور نام برد و افزود: این سابقه و نیروهای مجربی که در ایرنا فعالیت دارند می توانند ما را در حل مشکلات کمک کنند.
او تاکید کرد که ما علاقه مندیم مسائل و مشکلات آموزش و پرورش و همچنین دستاوردها و موفقیت های این نهاد آموزشی از طریق ایرنا به اطلاع افکار عمومی برسد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، آمادگی ایرنا برای افزایش سطح همکاری های خبری با آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت: ایرنا آمادگی انعکاس مسایل و مشکلات آموزش و پرورش را دارد.
علی مولوی با اشاره به اهداف و وظایف آموزش و پرورش افزود: همه دستگاه ها باید به آموزش و پرورش در راستای تحقق اهدافش کمک کنند. وی تاکید کرد که ایرنا غیر از پوشش جلسات، آمادگی برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه های مختلف را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار