مدیر آموزش و پرورش نطنز در دیدار با شهردار : تقویت آموزش و پرورش ، تقویت پایه های علمی شهرستان می باشد

نطنز/اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نطنز در دیدار با شهردار گفت : شهرداری و آموزش و پرورش دو نهادی هستند که بیشترین سرو کار را با شهروندان و شهر دارند که هم در مسائل فرهنگی و هم درمسائل آموزشی باید نقش موثری را ایفا نمایند.

کد مطلب: ۸۳۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نطنز در دیدار با شهردار : تقویت آموزش و پرورش ، تقویت پایه های علمی شهرستان می باشد

رضا چاوش پور به همراه حسینی معاون پرورشی و عسکری کارشناس حراست و حقوقی آموزش و پرورش با پیراینده شهردار نطنز دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک روز شهردار از خدمات و اقدامت صورت گرفته در مجموعه شهر جهت رفاه حال مردم که از طرف شهرداری صورت گرفته تقدیر و تشکر نمود.

وی خاطر نشان نمود: شهرداری و آموزش و پرورش دو نهادی هستند که بیشترین سرو کار را با شهروندان و شهر دارند که هم در راه مسائل فرهنگی و هم مسائل آموزشی باید نقش موثری را ایفا نمایند.

مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: تاثیر گذاری مجموعه آموزش و پرورش در شهر بر کسی پوشیده نمی باشد لذا این نهاد آمادگی خود را برای همکاری و همراهی با شهرداری در راستای آموزه های فرهنگی و اجتماعی اعلام می نمائید .

مهندس پیراینده اظهار نمود:تقویت آموزش و پرورش ، تقویت پایه های علمی شهرستان می باشد ، آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم با مدیریت خوب جنابعالی شاهد اعتلا و پیشرفت آموزش و پرورش شهرمان باشیم.
شهردارنطنز در ادامه افزود : شهرداری بعنوان مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات شهری تلاش می کند و همه باید دست به دست هم دهیم بویژه مجموعه فرهنگیان عزیز و در راستای پیشرفت شهرمان تلاش نماییم.

در پایان مدیر آموزش و پرورش و شهردار نطنز از همکاری دو جانبه در بالا بردن مسائل فرهنگی ، اجتماعی و تعامل در برگزاری جلسات و همایش ها توافقاتی را انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار