استاندار گلستان

برخورد و خاموشی در انتظار دستگاه‌هایی که در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند

گرگان(پانا)-استاندار گلستان در بازدید سرزده از برق استان با بیان به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان ملزم هستند در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، گفت: در صورتی که دستگاه‌ها رعایت نکنند با آنها برخورد شده و خاموشی برای آنها اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۵۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد و خاموشی در انتظار دستگاه‌هایی که در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند

سیدمناف هاشمی در بازدید سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان که غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، با تاکید بر اینکه مدیریت در مصرف برق بهترین راه صرفه‌جویی است، اظهار کرد: این صرفه‌جویی باید در ادارات و محل زندگی نهادینه و به عنوان یک فرهنگ به آن نگاه شود.

وی تصریح کرد: اگر مردم در میزان مصرف تنها پنج درصد صرفه‌جویی کنند، می‌توان کمبود نیروهای برق و آب کشور را جبران کرد.

*جابه‌جایی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان با هدف تامین برق مشرکان خانگی بود/ بهره‌برداری 2 نیروگاه برق مقیاس کوچک در رامیان و مراوه‌تپه
وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی یکی از بخش‌های پرمصرف برق هستند، خاطرنشان کرد: برای همین منظور اقدام به جابه‌جایی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کردیم که پیک مصرف را حداقل تا یک ساعت به تأخیر بیندازد و شرایط را برای تأمین برق مشترکان خانگی فراهم کند.
هاشمی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان ملزم هستند در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، یادآور شد: در صورتی که دستگاه‌ها رعایت نکنند با آنها برخورد شده و خاموشی برای آنها اعمال می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز درباره نیروگاه‌های خورشیدی و ظرفیت‌های استان بیان داشت: اخیرا در ارتباط با این موضوعات سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی مراجعه کردند و در حال بررسی شرایط هستیم.
نصیری گفت: همچنین دو نیروگاه برق مقیاس کوچک نیز در شهرستان‌های رامیان و مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسیده و با توجه به وضعیت استان در حال بررسی احداث این نیروگاه‌ها در شهرهای دیگر هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار