مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

احتمال دو شیفت شدن مدارس کرمان به علت کمبود فضای آموزشی

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم، گفت: احتمال دو شیفت شدن برخی مدارس در سال تحصیلی جدید وجود دارد.

کد مطلب: ۸۳۵۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
احتمال دو شیفت شدن مدارس کرمان به علت کمبود فضای آموزشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان کرمان، احمد اسکندری‌نسب و معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، اظهارداشت: 600 هزار دانش‌آموز در استان کرمان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه فصل تابستان بهترین زمان برای برنامه‌ریزی سال تحصیلی جدید است، افزود: این اقدام در قالب پروژه مهر انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شرایط جغرافیایی و وسعت استان پهناور کرمان، گفت: این مسئله امر آموزش در استان را کمی سخت کرده که نیازمند همکاری همه نهادها هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط آموزش در جنوب استان به واسطه محرومیت دشوارتر است، بیان کرد: در استان کرمان در این حوزه نیازمند اعتبارات هستیم و عمده مشکلات ما در حوزه نیروی انسانی و نقل و انتقالات است.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان در حال پیگیری است عنوان کرد: 200 هزار دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در تربیت نسل آینده کشور برعهده دارد تصریح کرد: اگر در این امر موفق باشیم آینده بهتری خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان 30 هزار دانش‌آموز اتباع خارجه است گفت: پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید 4 هزار دانش‌آموز اتباع خارجه به آنها اضافه شود.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم افزود: احتمال دو شیفت شدن برخی مدارس در سال تحصیلی جدید وجود دارد.

اسکندری‌نسب بیان کرد: با بررسی انجام شده در هیچ یک از مدارس سطح شهر کرمان فضای خالی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد.

برپایه این گزارش احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، محمد محسن بیگی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونان با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار